Da bi se dediščina preteklosti lahko čim dlje in čim močneje ohranila jo je potrebno nenehno obujati in hkrati revitalizirati, poleg pa modernizirati na ta način, da bo ustrezala tudi naslednjim rodovom. Prav zato so bili pripravljeni retrovikendi, ki bodo moč starejših generacij združevali z energijo mlajših in mladih po duši.
Tokratni drugi retrovikend je namenjen vsem tistim, ki vas zanima, kako iz ideje narediti donosen posel, kakšne metode kombinacije znanj za oblikovanje izdelkov uporabljajo v največjih uspešnih tehnoloških podjetjih, kako izkoristiti principe za ustvarjanje medijske pozornosti ter kako lahko vse omenjene ideje nadgraditi s komunikacijo in marketingom v digitalnem svetu.
Delavnice bodo potekale v sproščenem vzdušju na Ljudski univerzi Ajdovščina, in sicer v petek, 24. februarja 2023, od 17. do 21. ure ter v soboto, 25. februarja 2023, od 9. do 15. ure. Namenjene so vsem starostnim skupinam, ki se želijo aktivno spoprijeti z izzivi sodobnega sveta in spoznati uporabne pristope za izdelke in storitve prihodnosti, upoštevajoč znanja iz preteklosti.
Z vami bodo: Matic Batagelj, energičen komunikator s smislom za strategijo, “growth hacker” z mednarodnimi izkušnjami vodenja delavnic in različnih start-up projektov, Klemen Konič, strokovnjak s področja digitalnega marketinga in izdelave spletnih strani, ki na področju digitalne komunikacije deluje že 15+ let in lokalni mojstri starih znanj ter vizionarska ekipa “Burjeka”
Prijave na drugi retrovikend so že odprte in jih najdete na tej povezavi.
Aktivnost se izvaja v okviru operacije LAS Medgeneracijski prenos znanja, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.