Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Prihaja nov enotni spletni portal Vipavska dolina

V četrtek, 8. decembra 2016 bo za področje turizma v Vipavski dolini, prav gotovo zgodovinski dan. Luč sveta bo ugledal enotni spletni portal, ki bo turistom precej olajšal odločitev o obisku naših krajev. Da bo njihova odločitev še lažja, pa bo poskrbel tudi nov petminutni promocijski film, katerega napovednik si lahko ogledate že danes.

Končno bi lahko tudi temu rekli. Pisalo se je konec leta 2014, ko je v ajdovskem Mladinskem centru potekala okrogla miza z naslovom Vipavska dolina – enotna blagovna znamka. Tema pogovora je bila seveda turizem s poudarkom na razvoju Vipavske doline kot enotne turistične destinacije in sodelovanju glavnih akterjev v tem procesu. Kot govorci so na okrogli mizi sodelovali: župan občine Ajdovščina Tadej Beočanin, član odbora za turizem v občini Vipava Anton Lavrenčič, Turistično informacijski center Ajdovščina, Zavod za turizem TRG Vipava ter Razvojna agencija ROD Ajdovščina. Člani omizja so bili tudi gostje iz drugih slovenskih regij, ki so predstavili primere dobrih praks od koder prihajajo. Takrat je bilo precej govora o enotnem spletnem portalu, ki bo Vipavsko dolino povezal v enotno destinacijo, ki ne bo ločena z mejo med Ajdovščino in Vipavo, saj verjetno nobenega turista ne zanima, da tam nekje okrog cerkve v Logu prestopi zanj sicer nevidno mejo, za občinsko birokracijo pa tudi še zdaj precej vidno in motečo.

Okrogla miza 2014

Akterji okrogle mize so v en glas zatrjevali, da bo zadeva v enem letu zagotovo dokončana. No, žal birokratski mlini ne meljejo tako zelo hitro, kot bi si marsikdo želel. Kljub vsemu je bilo od takrat na področju povezovanja Vipavske doline v enotno destinacijo, storjeno kar precej. Premiki so vidni, sodelovanja med občinami je vse več, prvi rezultati pa kažejo, da turistična barka pluje v pravo smer, saj statistika obiskov turistov strmo narašča.

Kmalu bo minilo natanko leto dni, ko so se na slavnosti seji v grajski kleti Vipavskega Križa sestali župani in občinski svetniki sedmih občin, ki sestavljajo Vipavsko dolino. Poleg vseh lepih besed, predlogov in razmišljanj, je bila takrat pozornost vseh usmerjena v novo grafično podobo Vipavske doline, s sloganom »Vse drugače. Vse leto.« Ključ do uspeha je torej sodelovanje, ki se je je začelo z oblikovanjem enotne blagovne znamke.

Vipavska dolina logotip

Danes pa je pred vami napovednik filmske upodobitve Vipavske doline, ki bo služil kot promocijsko gradivo, s katerim bo območje, za nekatere najlepše doline na svetu, poskušalo k sebi privabiti čimvečje število turistov. Režija promocijskega filma je bila zaupana Samu Premrnu, ki je celotno leto lovil prave trenutke, v svojo kamero pa je ujel izjemne podobe Vipavske doline, ki navdušijo in bodo navdušili. Delček tega si lahko ogledate že v spodnjem videoposnetku, ki je neke vrste napoved za 8. december, ko bo zares in končno zaživel enotni spletni portal Vipavska dolina. Slavnostna premiera pa je ponovno zaupana Vipavskemu Križu, ki v novi podobi vse bolj in bolj postaja središče naše turistične ponudbe.

 

Kot rečeno se je v vmesnem času med dvema decembroma, na področju turizma vendarle nekaj dogajalo. Občini Ajdovščina in Vipava sta zasnovali temeljni dokument razvoja turizma – strategijo, ki sta jo že potrdila tudi oba občinska sveta. V njej so kot možnost in priložnost, nenazadnje tudi zaveza, da bodo turistični razvoj gradili na treh stebrih – športno adrenalinskem, dediščinskem in vinsko kulinaričnem. Na kakšen način lahko občini podpirata razvoj turizma, je opredeljeno v kratkoročnem akcijskem načrtu, občina pa lahko pomaga s podobnimi ukrepi, kot jih je v zadnjem času uvedla Občina Ajdovščina kot spodbude gospodarstvu in se že konkretno kažejo s presenetljivo visokim deležem novih delovnih mest.

Poleg strategije je v tem času nastalo še nekaj zemljevidov in drugega promocijskega materiala, ki ga ob povečanem zanimanju turistov za obiske po dolini hitro zmanjka. Povečano zanimanje za Vipavsko dolino gre pripisati tudi člankom v svetovno pomembnih časopisih, ki o naših krajih in ljudeh govorijo v superlativih. To potrjuje tudi občutno povečanje števila gostov in kar je še toliko bolj pomembno, nočitev. Prav tako so medtem vzniknile nove turistične agencije oziroma ponudniki, predvsem med mladimi nosilci dejavnosti, ki s pridom izkoriščajo možnosti sodobnih komunikacijskih orodji.

Vipavska dolina

Spletni portal Vipavska dolina bo prvenstveno namenjen turistom, ki bodo na njem dobili vse potrebne informacije o dolini, ponudnikih, prenočiščih, kje in kako preživeti vznemirljive trenutke med obiskom celotne doline, vključno seveda z griči na jugu in visokimi planotami na severu. Turističnim delavcem pa bo omogočal uporabo sodobnih spletnih orodji, brez katerih si dandanes resnega turizma ni moč več zamišljati. Bo štiri jezičen, uporabnikom prijazen, interaktiven (z zemljevidi …), z atraktivnimi fotografijami domačih mojstrov objektiva, nenazadnje tudi s promocijskimi filmi, ki bodo turiste nagovarjali, zakaj se Vipavsko dolino splača obiskati, izkusiti njene možnosti in to skozi celo leto. Portal bodo seveda še dograjevali, toda osnovne funkcije bodo kmalu na voljo. S tem bo usahnila spletna stran TIC-a Ajdovščina, ki je bila doslej prej kot ne bolj namenjena obveščanju domače javnosti.

Na decembrskem dogodku v Vipavskem Križu bo za veliki finale poskrbela prej omenjena projekcija novega petminutnega filma, katerega snemanje je Občina Ajdovščina zaupala Samu Premrnu iz Orehovice.

Vipavska dolina - Pasji rep wines

 

* Vir: Občina Ajdovščina

Lokalne Ajdovščina

#vipavskadolina, #turizem

Kolofon