Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Nakup sadja kar direktno iz drevesa?

Najnovejše MBILLS QR kode so omogočile futuristično virtualno nakupovanje in plačevanje sadja in zelenjave slovenskih pridelovalcev. Po zaslugi mladega zagonskega podjetja MBILLS, enega od gonilnih sil mobilnega plačevanja v regiji, tovrstno plačevanje dobiva prave futuristične razsežnosti. Morda priložnost tudi za Vipavsko dolino?

Njihova najnovejša rešitev MBILLS QR kode je namreč odprla neslutene možnosti, ki združujejo najbolj digitalno skrajnost (brezgotovinsko plačevanje prek mobilnika) z najbolj naravno ponudbo in osnovno človeško potrebo (pridelava in nakup sadja in zelenjave). Nad njeno uporabo so se namreč navdušili tudi pridelovalci sadja in zelenjave v Goriških brdih. Znaki, da mobilna denarnica Hal mBills že posega v vse pore plačevanja, tako postajajo vse očitnejši.

MBILLS QR kode so rešitev, ki nam že omogoča, da lahko ravno dozorele češnje, breskve ali hruške na drevesu kupimo kar iz fotografije v emailu, na družbenem omrežju ali na oglasnem plakatu. »Ta nov mejnik, ki je istočasno križanec med oglaševanjem in nakupovanjem močno izziva našo percepcijo, saj še dodatno skrajša določene do zdaj poznane faze od informiranja o izdelku ali storitvi do nakupa. S tem pa prinaša prednosti za obe vpleteni strani: tako za ponudnika kot za kupca,« pojasnjuje Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

To pomeni, da pridelovalec češenj ali drugega sadja to le poslika na drevesu tik preden je dozorelo in pošlje QR kodo svojim strankam po e-pošti ali jo objavi na družbenem omrežju. Za naročilo in plačilo stranke z aplikacijo Hal mBills na telefonih poskenirajo priloženo kodo in že imajo hkrati naročeno in plačano svoje sadje. Pridelovalec jim ga le še dostavi. Izogne se neprijetnemu opravku z gotovino in iskanju drobiža ob poravnavi plačila, saj ga denar že čaka na njegovem bančnem računu.

Nakup sadja direktno iz drevesa z MBILLS QR kodami 2

»Slavni izdelovalec avtomobilov Henry Ford je nekoč rekel: 'Če bi vprašal ljudi, kaj si želijo, bi rekli: hitrejše konje.' A pogumni in inovativni Ford jim je ponudil avto. Menim, da smo v MBILLS naredili podobno na področju nakupovanja in plačevanja,« pravi Jerica Urbančič iz podjetja MBILLS in dodaja: »Zdaj smo priča, da je Slovenija dobila tako inovativno rešitev, ki se lahko kosa z redkimi podobnimi rešitvami na svetovni ravni. S tem se Slovenija postavlja na svetovni zemljevid ob bok peščici najbolj naprednih rešitev.« Še posebej pa smo lahko ponosni, ker je rešitev plod domačega znanja, saj jo razvija ekipa MBILLS, z mojstrom inovacij Primožem Zupanom in največjim mojstrom plačilnih sistemov v Sloveniji, Matjažem Čadežem.

Ta sodobna oblika plačevanja je že navdušila tudi nekatere pridelovalce iz Goriških Brd. Kot pravi Jurij Špacal, pridelovalec češenj iz Goriških Brd, je vnaprejšnja prodaja češenj za ponudnike zelo dobrodošla: »Češnje so namreč zelo občutljiv sadež in je dobro, da že vnaprej vemo, kam in koliko jih moramo naslednji dan dostaviti. Le tako lahko naberemo primerno količino svežih hrustljavih češenj. Goriške češnje so namreč produkt, poznan po svoji kakovosti in odlični geografski legi, zato nam omenjena rešitev zagotavlja ohranitev res najvišje kakovosti tega sadeža tudi po obiranju. Češnje so sezonski sadež, saj obdobje njihovega pobiranja in prodaje traja dober mesec, zato jih je treba pobrati in prodati v tem času, ker žal ne prenesejo skladiščenja na dolgi rok. S prodajo prek MBILLS QR kod bomo lahko dodatno razširili nabor kupcev in jim ponudili tudi druge kakovostne domače briške pridelke ter s tem povečali našo razpršenost in tveganje. Poleg tega nam rešitev poenostavi plačevanje ob dostavi.«

Mobilna denarnica Hal mBills s tem v Sloveniji že zajema največji nabor plačevanja storitev in izdelkov ter po raznolikosti možnosti plačevanja tudi že presega funkcionalnosti najuspešnejše evropske mobilne denarnice – skandinavske MobilePay, ki jo uporablja že okoli 3,5 miliona uporabnikov.

Več informacij: anja.horvat.jeromel@mbills.si

Lokalne Ajdovščina
Kolofon