Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteSodobno oglaševanje Vipavske doline se širi naprej. Zeleno luč je namreč dobila produkcija nove spletne popotniške oddaje z delovnim naslovom Vipavski popotnik. Ta na izviren, zanimiv in predvsem sproščen način predstavlja tri stebre vipavskega turizma: kulinariko, športne aktivnosti in kulturno dediščino.
Sodobno oglaševanje Vipavske doline se širi naprej. Zeleno luč je namreč dobila produkcija nove spletne popotniške oddaje z delovnim naslovom Vipavski popotnik. Ta na izviren, zanimiv in predvsem sproščen način predstavlja tri stebre vipavskega turizma: kulinariko, športne aktivnosti in kulturno dediščino. Ta tri področja v videu predstavljajo trije mladi Vipavci, ki imajo z nastopanjem že kar nekaj izkušenj in sicer: Barbara Slukan, Marko Hlad in Nejc Furlan. Občasno jim bodo kot sogovorniki pri snemanju pomagali tudi strokovnjaki s svojih področij. Pod producentsko in snemalno ekipo se podpisujeta že stara znanca DD Studio Produkcija in KID Teodozij.
Ustvarjalci omenjene oddaje se trenutno ukvarjajo s snemanji, ki potekajo po celotni vipavski občini, obenem pa tudi poudarjajo, da bodo ob morebitnem zanimanju drugih občin za kak podoben projekt »vajo ponovili«. Prav to je tudi namen: da se zaenkrat predstavlja zgolj vipavsko občino, in sicer da lahko po končanem projektu rečejo, da je zaključena zgolj »prva epizoda«.
Spletna oddaja se zgleduje po podobnih tujih delih, le da so tu popotniki kar domačini in sovrstniki, ki z vnaprejšnjim poznavanjem in posledično hudomušnostjo poskrbijo za spontan, a še vedno celovit pristop k predstavitvi svojih krajev.
Namen prib. 45-minutne spletne oddaje je v prvi vrsti vabilo domačim in tujim turistom (ob zanimanju bodo projekt namreč tudi podnaslovili) za obisk Vipave in okolice, oddaja pa bo koristna tudi za domačine, saj bo njihovo znanje o svojih krajih obnovila ali pa jim o njih predstavila nova dejstva.
Z najmodernejšo snemalno opremo s kopnega, vode in zraka bo vipavska okolica ponovno oživela v vsej svoji pestrosti okusov, vonjev, barv in zgodb iz preteklosti, ter tako znova ali na novo približala zgodbe o joti, vinu, jamarstvu, burji, najbolj obiskanih prireditvah, Teodoziju, Zdravljici, graščini Lanthieri in drugem.
Ker se ekipa trudi zaobjeti vse letne čase, bo snemanje potekalo do prvih zimski dni, premierno pa se bo oddajo prikazalo čez približno eno leto.