Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Na reliju v Idriji okronali nove državne prvake

Idrijski reli, ki je ponovno sklenil sezono slovenskega državnega prvenstva, so tokrat zaznamovale zelo težke razmere. Ob koncu je največ veselja prinesel posadki Turk - Kacin, ki se je okitila z novim naslovom državnega prvaka, dobre volje pa so reli zapuščali tudi ajdovski mojstri volana.

Navijači so poleg boja za zmago na samem reliju seveda pogled usmerjali tudi v končno odločitev v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva za sezono 2018. Roku Turku in Blanki Kacin bi za ubranitev naslova zadoščalo že šesto mesto na idrijskem reliju. A je posadka v Peugeotu že v prvem zavoju relija zadela v visok betonski rob in imela veliko srečo, da je dirkalnik ostal bolj ali manj cel. Sobotni del je na vrhu razpredelnice zaključila posadka Humar-Cevc, ki pa v nedeljo na daljših HP seveda v dvokolesno gnanem dirkalniku razreda R2 ni mogla resno ogroziti posadk v najhitrejših dirkalnikih. Vodstvo sta hitro prevzela Turk in Kacinova, na drugem mestu pa sta se jima priključila povratnika v slovensko državno prvenstvo, Tomaž Kaučič in Matjaž Korošak v Hyundaiju.

Rally Idrija 2018

Kaučič je na idrijskem reliju nastopil 10 let po tem, ko je leta 2008 osvojil svoj zadnji naslov slovenskega državnega prvaka. Štajerski dirkač je takoj pokazal dobre čase in lepo zasledoval Turka, ki je bil primoran pogledovati predvsem k zanesljivemu zaključku dirke in naslovu državnega prvaka. Na zadnji hitrostni preizkušnji mu je uspel preobrat in na cilj le-te je prispel s skoraj polminutnim naskokom pred Turkom. Slednji se je na zadnji HP soočal še s težavami z vidljivostjo, saj se mu je vetrobransko steklo skoraj popolnoma zarosilo. Kaučič in Korošak sta tako slavila s skupno 26,4 sekunde prednosti pred Turkom in Kacinovo, na tretje mesto pa sta se z odlično vožnjo na zadnji HP prebila italijanska predstavnika Nucita in Saluo, ki sta prehitela rojaka De Cecca in Campeisa. Rok Turk in Blanka Kacin sta tako zanesljivo ubranila naslov državnih prvakov v generalni razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva.

Rok Turk in Blanka Kacin

Do končnih odločitev je že pred idrijskim relijem prišlo tudi v ostalih kategorijah, poročali smo že, da si je naslov državnih prvakov v diviziji 1 zagotovila ajdovska posadka Štucin-Maver v zdaj že legendarni Škodi Felicii Kit Kar.  Štucin in Maver sta tudi idrijski reli dobro odvozila, v skupnem seštevku sta končala na 16. mestu, v svoji kategoriji pa ulovila tretjo stopničko, po zanimivem in napetem boju s posadko Lampe - Prelaz. Skozi celotno sezono smo ob pogledu na prednosti Štucina pred konkurenco po večini lahko rekli kar, 'on je klasa zase', saj ni bil le konkurenčen svoji diviziji temveč tudi mnogo kateremu tekmovalcu z močnejšim avtomobilom. Zato seveda česttike Štucinu ter sovozniku Mavru za zaslužen naslov prvakov.

Posadka Štucin - Maver

V Yugo pokalu sta ponovno slavila Tine Koren in Tjaša Medvešek, za dobro minuto in pol sta bila boljša od posadke Blaž Koren in Robert Rupnik. Matija Potrata in Marko Nabregoj sta v isti kategoriji zasedla četrto mesto.

Rally Idrija 2018

Do cilja v Idriji je uspelo pripeljati tudi posadkam Miran Fabjan - Gregor Žvokelj, ter Marjan Kobal - Bogdan Franetič, malce pred ciljem pa se je zalomilo posadki Mitja Bratina - Jordan Čuk, že prej pa Kristijanu Štrancarju ter Mariji Kogej.

Rally Idrija 2018

Vsi slovenski državni prvaki v gen. razvrstitvi:

1992: Lulik-Mihelčič (Ford Sierra Cosworth)
1993: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1994: Voznik: Peljhan (VW Golf G60), sovoznik: Gregorič (Renault Clio 16V)
1995: Peljhan-M. Kacin (VW Golf G60)
1996: Trček-Česenj (Ford Escort RS Cosworth)
1997: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1998: Jemc-Korošak (Ford Escort RS Cosworth)
1999: Popovič-Vene (Subaru Impreza WRX)
2000: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2001: Jereb-Kurent (Seat Ibiza GTI Kit Car)
2002: Jemc-Korošak (Ford Escort WRC)
2003: Klemenčič-Korpar (Mitsubishi Lancer EVO V)
2004: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2005: Jereb-M. Kacin (Subaru Impreza N11)
2006: Logar-Kalan (Mitsubishi Lancer EVO VIII)
2007: Kaučič-Zorenč (Subaru Impreza N11)
2008: Kaučič-Zorenč (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2009: Peljhan-I. Kacin (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2010: Humar-Lah (Subaru Impreza N14)
2011: Voznik: Longhi (Škoda Fabia S2000), sovoznik: Ložnar Kranjc (Peugeot 207 S2000)
2012: Humar-Rus (Škoda Fabia S2000)
2013: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2014: Humar-Rus (Renault Clio R3)
2015: Peljhan-T. Lazar (Mitsubishi Lancer EVO IX)
2016: Voznik: Humar (Renault Clio R3T), sovoznica: M. Nartnik (Peugeot 208 R2)
2017: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)
2018: Turk-B. Kacin (Peugeot 208 R5)

* Vir: AŠ 2005

* Fotografije: Lea Štravs & Tadej Verdev

Lokalne Ajdovščina

#šport, #rally

Kolofon