Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Še nekaj dni do konference DIGGIT

V četrtek, 6. junija 2019, bo na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekala že osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah, 08DIGGIT, v organizaciji revije Marketing magazin. Organizatorji pričakujejo več kot 800 udeležencev, ki bodo na dveh odrih lahko prisluhnili okrog 40 govorcem, med katerimi bo preko 60 odstotkov žensk.

Konferenca 08DIGGIT se bo letos odvijala v znamenju treh zapovedi, ki so jim sledili organizatorji. Prva je več vsebin, manj smeti, saj je njihova dolgoročna vizija, da DIGGIT postane dogodek z ničelno stopnjo odpadkov, »zero-waste«). Druga zapoved je, da imajo ženske edno prav, zaradi česar so letos v središče postavili prav njih, tako med govorci kot tudi udeleženci. Na glavnem in vzporednem odru bo tako nastopilo več kot 60 odstotkov žensk, med udeleženci pa jih prav tako pričakujejo vsaj dve tretjini. Trerja zapoved pa je recikliraj, vedno in povsod, čemur bodo sledili tudi številni partnerji in pokrovitelji dogodka.

DIGGIT 2019

Ključni govorec na dogodku, ki ga bo povezovala televizijska voditeljica Tara Zupančič, bo Peter Hinssen, svetovno znani govorec s področja inovacij in tehnologije ter avtor številnih knjižnih uspešnic, med katerimi je tudi Dan po jutrišnjem (The Day After Tomorrow), v kateri se posveča radikalnim inovacija. Belgijski tehnološki navdušenec se bo v svojem govoru posvetil fenomenu feniksov, tradicionalnih podjetij, ki so se v procesu temeljite preobrazbe povzdignila iz pepela in zaživela novo življenje. Na oder bosta med prvimi stopili Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka in dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti udeležencem približala na praktičen, zabaven in dostopen način, in vrhunska alpska smučarka Ilka Štuhec s svojo zgodbo o vztrajnosti, odpovedovanju, prioritetah ter sodelovanju z ljudmi in blagovnimi znamkami. Med gosti bo tudi DJ Umek, ki bo govoril o tem, kako prelomne tehnologije, kot je blockchain, spreminjajo pravila igre v glasbeni industriji, posvetil pa se bo tudi moči družbenih omrežij pri komunikaciji z glasbenimi navdušenci.

Udeleženci bodo lahko prisluhnili osebnim zgodbam posameznic iz sveta marketinga, komunikacij in podjetništva ter pobliže spoznali navdihujoče primere uspešnih slovenskih podjetniških podvigov, kot so EQUA, Mali junaki in Cuckoo Cups. Na vzporednem odru pa bodo praktična spoznanja iz sveta digitalnega marketinga delila številna podjetja, med njimi Pro Plus, Mastercard, Nova KBM, Zavarovalnica Sava, Mercator, AMZS in Nomago.

Po uradnem delu dogodka sledi podelitev nagrad DIGGIT in večerno druženje.

Več o govorcih najdete tu: https://www.diggit.si/govorci/

Celoten program (dogajanje na glavnem in vzporednem odru) pa tu: https://www.diggit.si/program/

 

 

Lokalne Ajdovščina

#oglas, #marketing

Kolofon