Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Vroče poletje za Pivovarno Pelicon

Pivovarno Pelicon, eno prvih in najbolj uveljavljenih kraft pivovarn pri nas, ne glede na vreme čaka vroče poletje. V prvem polletju so namreč zabeležili kar 25 % rast, od včeraj pa je njihov prvi brezalkoholni izdelek, Hoppy Tonic, na voljo v 40 Mercatorjevih trgovinah, večinoma hipermarketih po vsej Sloveniji. Hoppy Tonic bo na policah najboljšega soseda delal družbo pretežno tuji ponudbi, saj je eden redkih slovenskih izdelkov iz te kategorije s pravim kininom. Mladi pivovarji iz Ajdovščine pa si to poletje odpirajo tudi nove izvozne poti in bodo z izborom svojih piv odslej skrbeli tudi za ljubitelje rujne hmeljne kapljice na Hrvaškem in na Danskem.

»Sodelovanje z Mercatorjem za nas pomeni potrditev koncepta. Izdelava slovenske butične oziroma kraft brezalkoholne pijače je bila v našem prostoru nova ideja in seveda smo se spraševali, kako bo sprejeta. Zato smo izjemno veseli, da je izdelek doživel tako dober sprejem in odziv. S Hoppy Tonicom, ki smo ga razvili skupaj z Destilarno Bratinov, smo odprli trg, ki doslej za slovenske izdelke ni obstajal, čeprav je džin tonik tudi pri nas že nekaj let izjemno priljubljena kombinacija,« je ob poslovnem uspehu povedala Anita Lozar, soustanoviteljica Pivovarne Pelicon. Dodala je, da je  Hoppy Tonic edini tonik na trgu, ki vsebuje hmelj, katerega aromatičnost  dopolnjujejo še naravni kinin, esenca pomaranče in nizka vsebnost sladkorja, zaradi česar je Hoppy Tonic še posebej osvežilen.

HOPPY TONIC in BRATINOV GIN<br />
Fotografija: Miha Bratina

Nove izvozne poti

Ajdovski pivovarji glas o svojih odličnih izdelkih pridno širijo tudi izven naših meja in se redno udeležujejo pivovarskih sejmov in festivalov širom Evrope. Plod udeležbe na takšnem festivalu v Budimpešti je tudi dogovor za izvoz na Dansko, na katerega se pripravljajo v teh dneh. Zadnjih nekaj tednov se lahko s Peliconovimi pivi osvežijo tudi na Hrvaškem, natančneje v Zagrebu in Makarski, kjer je kraft pivovarska scena močna zaradi tamkajšnjega festivala Krafting. Medtem izvoz v Italijo poteka že nekaj let, sosedi pa najraje posežejo po Peliconovih klasikah Yess Boss, The 3rd Pill, Quantum in Out of China.

Butične serije bomo lahko poskusili na že 6. Pivomaniji

Poleg novih izdelkov stalne ponudbe, kot sta Hoppy Tonic in letos novo nizkoalkoholno pivo Relax, v Pivovarni Pelicon ogromno sodelujejo tudi z drugimi kraft pivovarji pri ustvarjanju tako imenovanih kolabov (collabs). »Tako smo v preteklih nekaj mesecih v Beogradu s pivovarno Dogma skupaj zvarili lahko poletno pivo z lipovimi cvetovi, aprila smo bili v Berlinu, kjer smo delali s pivovarno Motel, še ta mesec gremo tudi v Zagreb variti s pivovarno Garden, avgusta pa v London, kjer bomo varili skupaj z našimi starimi znanci in legendami kraft pivovarstva Yeasty Boys,« je naštel Matej Pelicon, glavni pivovar in soustanovitelj Pivovarne Pelicon. Seveda sodelovanja ne potekajo le s tujimi, temveč tudi z domačimi pivovarskimi prijatelji, letos denimo s pivovarno Human Fish ter vinarstvom Burja. Večino teh posebnežev bo moč poskusiti na tradicionalni Pivomaniji, že 6. po vrsti, ki bo v Ajdovščini potekala v soboto, 31. avgusta.

Lokalne Ajdovščina

#ajdovščina, #gospodarstvo

Kolofon