Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

V pričakovanju

Regijska razvojna agencija ROD je tudi letos prisotna na podjetniškem tekmovanju POPRI za najboljšo podjetniško idejo, kjer smo v pričakovanju razglasitve zmagovalcev dveh ekip iz našega območja. Ker se bliža turistična sezona je za kolesarje vzpostavljena kolesarska spletna platforma Bike Alpe Adria. Kaj nas čaka v prihodnosti digitalizacije, pa boste izvedeli, če se udeležite spletne delavnice. Prav vsi, pa smo v pričakovanju rdečih češenj in delitve embalaže Vipavske doline, v katero jih bodo sadjarji lahko naložili.

NAJBOLJŠE PODJETNIŠKE IDEJE SE RODIJO IZ LASTNIH POTREB

Finale nacionalnega tekmovanja v podjetniških idejah mladih POPRI je letos potekalo med 12. in 14. majem na spletnih platformah. Organizatorji, Primorski tehnološki park, so bili namreč primorani zaključni del tekmovanja, ki je bil predviden za 7. april 2020, zaradi razmer, ki so nastale kot posledica preprečevanja širjenja koronavirusa izpeljati virtualno.

Za varno izvedbo tekmovanja so tako poskrbeli s spletnimi orodji, mladi tekmovalci pa so kljub temu pridobili koristne povratne informacije s strani strokovne komisije.

Letos se je na tekmovanje POPRI prijavilo 328 mladih, med 12. in 29. letom starosti. Na regionalne predizbore se je uvrstilo 90 ekip, ki so se potegovale za finale. Med osnovnošolci sta se v finale prebili dve podjetniški ideji z našega konca. Podjetniška ideja URVI pohodne palice iz OŠ Dobravlje, ter MULTIDILCA iz OŠ Draga Bajca Vipava, pri tem pa sta jim pomagali mentorici, iz Regijske razvojne agencije ROD Ajdovščina.

Razglasitev rezultatov in podelitev nagrad najboljšim bo potekala 15.5.2020 ob 16.00, prav tako preko spleta.

MULTIDILCA IN POPRI<br />
Vir:  Regijska razvojna agencija ROD

KOLESARSKA SPLETNA PLATFORMA

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina je v okviru projekta INTER BIKE II, Interreg V-A Italija Slovenija 2014-2020 vzpostavila kolesarsko spletno platformo Bike Alpe Adria, ki predstavlja inovativno kartografsko okolje za prostorski prikaz podatkov o turistični ponudbi za kolesarje in izris poti kolesarske destinacije Alpe-Adria. Spletno orodje ponuja urejeno strukturo podatkov, filtriranje in iskanje po vsebinah, pregledno in intuitivno urejanje tematskih in prostorskih vsebin, kreiranje in urejanje lastnih atributov glede na prikazano tematiko in oblikovanje vsebin različnih kartografskih prikazov. Namenjena je tako spodbujanju regijskega in čezmejnega povezovanja ponudnikov, razvoju malega gospodarstva na projektnem območju kot tudi zagotavljanju trajnostne in aktivne mobilnosti.

Izpostaviti gre, da je kolesarski turizem eden izmed najhitreje rastočih segmentov v turizmu. Ta trajnostna oblika rekreacije poleg ekonomskih, destinacijam prinaša tudi okoljske in družbene koristi. Poleg tega lahko prav razvoj kolesarskega turizma pripomore k razvoju kolesarske mobilnosti, kar je eden od pomembnih ciljev tako na ravni Evropske Unije kot tudi Slovenije. Spodbujanje trajnostne mobilnosti se zasleduje preko različnih ukrepov, ki so podprti tudi s sofinanciranjem EU skladov.

Promocijo kolesarjenja in vseh oblik kolesarskega turizma na območju regije, bo lažje doseči z vzpostavljeno platformo Bike Alpe Adria, ki je bila izdelana v okviru projekta INTER BIKE II, Interreg V-A Italija Slovenija 2014-2020.

Spletna platforma<br />
Vir:  Regijska razvojna agencija ROD

POMEN DIGITALIZACIJE ZA PRIHODNOST

Posledice koronavirusa so pokazale, da je digitalna strategija in implementacija le-te v podjetjih nujna, saj lahko v nasprotnem primeru zaostanemo za dogajanjem, izgubimo stranke in v najslabšem primeru ne moremo več poslovati. Digitalizacija predstavlja velik potencial rasti, saj se ocenjuje, da lahko digitalno proaktivna podjetja poslujejo do desetkrat bolje kot istovrstna podjetja, ki digitalnih tehnologij še ne uporabljajo. Digitalizacija pomeni, da podjetje uporabi digitalne tehnologije za spremembo poslovnega modela in s tem zagotovijo nove prihodke in priložnosti za ustvarjanje vrednosti. Podjetje na ta način lahko stvari počne bolje, hitreje in ceneje kot konkurenca in s tem pridobi konkurenčno prednost. Te sodobne digitalne tehnologije so lahko na primer internet stvari, mobilna tehnologija, družbeni mediji, visoko zmogljivo računalništvo, računalništvo v oblaku, umetna inteligenca in druge. Vse to prinaša velike spremembe v načinu organiziranja in poslovanja organizacij.

Vabimo vas na delavnico Pomen digitalizacije za prihodnost, ki jo bodo izvedli strokovnjaki Digitalno inovacijskega stičišča (DIH) Slovenija in bo potekala on-line, v torek, 19.5.2020, s pričetkom ob 9.00 uri. Več na tej povezavi.

Webinar<br />
Vir: Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina<br />

PODALJŠAN ROK ZA ZBIRANJE NAROČIL ZA NAKUP EMBALAŽE ZA SVEŽE, NEPREDELANO SADJE, ZELENJAVO IN POLJŠČINE S POREKLOM VIPAVSKE DOLINE

Kmetovalce z območja tržne znamke Vipavska dolina, ki je znamka celotnega območja šestih občin, in sicer Vipava, Ajdovščina, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Miren-Kostanjevica in Nova Gorica, obveščamo, da smo PODALJŠALI rok za zbiranje naročil za nakup embalaže za sveže, nepredelano sadje, zelenjavo in poljščine s poreklom Vipavske doline v okviru tržne pod-znamke “Izvorno iz Vipavske doline”.

Pogoji, ki jim mora kmetijsko gospodarstvo zadostiti, da je upravičeno do pridobitve pravice do nabave in uporabe embalaže, so naslednji:

- kmetijsko gospodarstvo mora imeti sedež oz. naslov v eni od šestih občin tržne znamke Vipavska dolina,

- kmetijsko gospodarstvo mora biti vpisano v Register kmetijskih gospodarstev (RKG),

- iz izpisa RKG mora biti razvidno, da se kmetijsko gospodarstvo ukvarja s pridelavo naslednjih pridelkov: sadja (vključno z grozdjem) in/ali zelenjave in/ali poljščin,

- kmetijsko gospodarstvo mora pri pridelavi zagotavljati sledenje načelom zdrave hrane in ohranjanja ter skrbi za okolje,

- kmetijsko gospodarstvo mora embalažo uporabljati za promocijo in prodajo izključno lastnih pridelkov, pridelanih na območju tržne znamke Vipavska dolina.

V kolikor so vsi pogoji izpolnjeni in je vloga popolna, bo kmetijsko gospodarstvo pridobilo Potrdilo o pridobitvi pravice do nakupa in uporabe embalaže v letu 2020.

Celotno besedilo razpisa je na voljo tukaj.

Kmetovalce vabimo, da oddate svoje naročilo.

Fotografija: Regijska razvojna agencija ROD

AKTUALNI RAZPISI

Novi nacionalni razpisi, ki smo jih izbrali za lokalno okolje, so na voljo na spletni strani Regijske razvojne agencije ROD.

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina

#ajdovščina, #novice, #gospodarstvo, #vipavskadolina, #turizem, #kmetijstvo, #podjetništvo, #izobraževanje

Kolofon