Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteDoslej ločene turistične destinacije - Goriška Brda, Kras in Vipavska dolina z Novo Gorico - so se v začetku poletja povezale v skupno promocijo. Sodelovanje je prineslo vidne rezultate, zato so se odločili, da sodelovanje podaljšajo do konca leta. Na obisk in raziskovanje njihovih znamenitosti so poleg domačih povabili tudi tuje obiskovalce.
Pet krovnih turističnih organizacij, Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, Turizem Miren-Kostanjevica, ORA Krasa in Brkinov, Zavod TRG Vipava, Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina so julija letos prvič v zgodovini pričeli zgodbo povezovanja in skupnega promoviranja vseh treh regij: Brd, Vipavske doline in Krasa. Rezultati promocijske akcije »3 žlahtne regije za 3 x več doživetij« kažejo na izjemno uspešno zasnovano kampanjo, zato so se odločili, da akcijo, katere zaključek je bil predviden 30. septembra, podaljšajo vse do 31. decembra s pomembno novostjo: kartice ugodnosti bodo dobili tudi tuji gostje. V ta namen je bila krovna spletna stran brda-vipavskadolina-kras.si prevedena tudi v angleški jezik.
Namen skupnega povabila vseh združenih destinacij, ki je vključeval brezplačna vodenja po največjih znamenitostih ob kozarcu avtohtonih vin, rebule, zelena ali terana, na Divaškem tudi slivovke, goste popeljati na odkrivanje izjeme zgodovinske, kulturne in naravne dediščine teritorija ter izkušnjo obogatiti z okušanjem avtohtone vrhunske žlahtne kapljice.
V skupno zgodbo pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras je bilo vključenih štiriindvajset (24) znamenitosti, muzejev, umetniških galerij in trajnostnih centrov. Skupno promocijsko zgodbo so z navdušenjem pozdravili tudi ponudniki nočitev. V prvem krogu je pristopilo že kar 135 ponudnikov nočitev, poleg njih pa še ponudniki degustacij na 18-ih lokacijah ter družba HIT s prilagojeno ponudbo dodatnih ugodnosti za goste.
V zaradi epidemije izjemno kočljivem času za turizem, so z akcijo uspeli zanimanje domačih gostov kanalizirati v tri žlahtne regije, in posledično vliti živahen utrip v domačih krajih in domačinih. Med znamenitostmi, ki so požele največ zanimanja v času brezplačnih vodenih ogledov, lahko omenimo Kobilarno Lipica (259 unovčenih kuponov), Park miru na Sabotinu (195 unovčenih kuponov), Grad Dobrovo (107 unovčenih kuponov), Pepin vrt (87 unovčenih kuponov), Park Škocjanske jame (80 unovčenih kuponov), Vilo Vipolže (78 unovčenih kuponov), Pomnik miru na Cerju (66 unovčenih kuponov), Galerijo Oskar Kogoj (60 unovčenih kuponov) in pa tudi Vipavo.
Velja poudariti, da so porast obiska znamenitosti zaznali tudi v terminih, ko gostje niso prejemali ugodnosti, zato akcijo ocenjujejo za več kot uspešno. Grad Dobrovo in Pomnik miru na Cerju sta v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu zabeležila več kot podvojen obisk, Vila Vipolže pa kar tri in pol krat več. Dosegli pa so tudi temeljni cilj akcije: gostje so krožili po vseh treh destinacijah in spoznavali raznolikost in bogato dediščino celotnega teritorija. Na teritoriju vseh treh regij je bilo med 17. julijem in 30. septembrom skupno unovčenih več kot 1000 kuponov za brezplačne oglede oziroma prost vstop. Največ degustacijskih kuponov, kar 157 je bilo unovčenih v vinski Kleti Brda ter 120 v Letnem vrtu Karsolicius.
Fotografija: Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina
Akcija »3 žlahtne regije za 3 x več doživetij« je torej gostom ponudila igrivost raziskovanja znamenitosti našega prostora, kjer bijejo tri posebna avtohtona srca: rebula, zelen in teran.
* Vir: Moja Občina
* Naslovna fotografija: Vipavska dolina - Vipava Valley