Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpretePipistrel je za zagotavljanje napredne nadzorne tehnologije za svoje brezpilotne tovorne letalnike Nuuva V300 izbral podjetje Honeywell. Honeywell-ov sistem Fly-By-Wire bo postal “možgani” brezpilotnega zračnega plovila Nuuva V300 in bo zagotavljal zmogljivosti, potrebne za varno in učinkovito avtonomno delovanje. Nuuva V300 je brezpilotno zračno plovilo velikega dosega z visokimi zmogljivostmi. Vzleta in pristaja navpično z energijo svojih baterij, kar pomeni, da ne zahteva vzletno-pristajalne steze in ima bistveno nižje obratovalne stroške kot helikopterji.
Pipistrel se je odločil za Honeywell-ov (NYSE: HON) kompaktni sistem Fly-By-Wire za tovorni brezpilotni letalnik Nuuva V300, pri čemer je izbral sodoben, lahek in zmogljiv sistem z dokazano arhitekturo, ki je idealen za naše avtonomno UAV (“Unmanned Aerial Vehicle” – brezpilotno zračno vozilo). “Po letih odličnega sodelovanja v sektorju UAM smo se odločili za sodelovanje s Honeywell-om tudi pri razvoju letalnika Nuuva V300,” je povedal Ivo Boscarol, ustanovitelj in direktor skupine Pipistrel. »Ta model vidimo kot logičen korak na poti k potniškemu letalu Pipistrel 801, našemu zračnemu taksiju, ki ga razvijamo za podjetje Uber Elevate, saj imata oba podobno zgradbo. Honeywell-ovo strokovno znanje in dokazane zmogljivosti njihovega kompaktnega Fly-ByWire sistema bodo našim novim zračnim plovilom zagotovili raven varnosti potniških letal.”
Tako imenovani »Fly-By-Wire« računalniški sistemi z elektronskim upravljanjem delujejo kot “možgani” za krmiljenje letal in jih danes najdemo v skoraj vseh večjih letalih s fiksnimi krili. Kompaktna različica, ki jo je izdelalo podjetje Honeywell, ima funkcije, ki izhajajo iz desetletij izkušenj in strokovnega znanja na področju sistemov “fly-by-wire” za letala, vendar je veliko manjša – približno velikosti knjige v mehki vezavi. Ta izdelek je namenjen manjšim avtonomnim letalnikom za tovorno in urbano zračno mobilnost, saj s svojim električnim upravljanjem krmil dodaja stabilnost in zmogljivost brez težke hidravlike, krmilnih kablov ali potisnih gredi. »Eden najtežjih izzivov, s katerimi se danes soočajo logistična podjetja, je zadostiti povpraševanju po dostavi isti dan. Vozila, kot je Pipistrelov letalnik Nuuva V300, bodo spremenila potek v tekmi za reševanje tega problema,« je povedal Stéphane Fymat, podpredsednik in generalni direktor za brezpilotne zračne sisteme (UAS) in urbano zračno mobilnost (UAM) pri podjetju Honeywell Aerospace. “Prisluhnili smo svojim kupcem in ustvarili izdelek, ki ustreza edinstvenim potrebam tega trga. Izjemno smo ponosni, da bo naš kompaktni sistem Fly-By-Wire usmerjal ta vozila, ko se bodo dvignila v nebo.”
Pipistrelov letalnik Nuuva V300 je brezpilotno zračno plovilo velikega dosega z visokimi zmogljivostmi. Vzleta in pristaja navpično z energijo svojih baterij, kar pomeni, da ne zahteva vzletno-pristajalne steze in ima bistveno nižje obratovalne stroške kot helikopterji. Tovor do 300 kilogramov lahko dostavi več kot 300 kilometrov daleč, kar je idealna rešitev za dostavo na območja, ki so sicer dostopna samo s helikopterjem.
Za več informacij o naprednih rešitvah podjetja Honeywell obiščite stran o UAS/UAM na spletnem mestu Honeywell Aerospace.