Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteEna izmed najbolj šibkih točk v prometu na območju ajdovske občine je zagotovo križišče na obvoznici, ki je predvsem v konicah močno obremenjeno. Precej časa je bilo govora o ureditvi krožišča, kot kaže nova prometna študija pa bo križišče deležno rekonstrukcije z uvedbo dodatnega zavijalnega pasu.
Ajdovski občinski svet se je na oktobrski seji seznanil s prometno študijo ureditve križišča med Tovarniško cesto in obvoznico. Projektna dokumentacija ne predvideva gradnje krožišča, kot je bilo sprva predvideno, pač pa rekonstrukcijo obstoječega semaforiziranega križišča z uvedbo dodatnega desnega zavijalnega pasu. Na Občini pričakujejo, da bodo na Direkciji za infrastrukturo čimprej izbrali idejno zasnovo in nato s projektom tudi nadaljevali, ter po možnosti pričeli z deli že prihodnje leto. Križišče je ob načrtovani širitvi poslovnih con še dodatno obremenjeno, tako z vidika pretočnosti, pa tudi prometne varnosti, zato je nujna čimprejšnja nadgradnja.
Kot poroča spletna stran Občine Ajdovščina je bila na podlagi štetja prometa izdelana študija, ki je zaobjemala možnost izgradnje tako 'turbo' krožišča kot rekonstrukcijo obstoječega semaforiziranega križišča. Analiza je pokazala, da je krožišče neustrezna izbira, saj bi še podaljševalo obstoječe kolone vozil, obenem pa bi krožišče tudi prostorsko težje umestili v obstoječe območje. Izvajalci študije s podjetja APPIA d. o. o predlagajo, da se rekonstruira obstoječe semaforizirano križišče z izgradnjo dodatnega desnega t. i. mimobežnega pasu, ki brez semaforske regulacije omogoča večjo 'prehodnost' desnih zavijalcev.
Potrebno bi bilo tudi premakniti območje pričetka zavijalnih pasov čim bližje priključku oz. izvozu s hitre ceste. Ob tem pa urediti tudi 'prometno krmiljenje', ki trajanje zelenih luči prilagaja dejanskih prometnih tokovom. Tako bi se ob zaznavi povečanih zastojev ustrezno podaljšalo trajanje zelene faze na določenem kraku in tako zmanjšalo dolžino kolon.