Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteIncom Leone iz Ajdovščine uspešno poslovno leto zaključuje še z enim pomembnim dokazom odličnosti: včeraj zvečer je na podelitvi nacionalnih priznanj GZS za inovativnost prejel zlato priznanje. Podjetje, ki slovi po svojem ustvarjalnem pristopu k sladolednim okusom in oblikam, je bilo tako tudi na nacionalni ravni nagrajeno za svojo kreativnost in inovacije.
V Sloveniji smo premalo inovativni, po lestvici EU za leto 2019 smo kar dve odstotni točki pod povprečjem osemindvajseterice. Miselno smo še vedno v inovacijskih modelih, ki so preseženi, zato je dejstvo, da je ajdovski Incom Leone prepoznan kot mednarodno pomemben inovator, še toliko bolj žlahtno. Še več, prav odprtost za inovacije in usmeritev v kreativne rešitve Incomu omogočata konstantno organsko rast. Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom Leone, pravi, da »če je ustvarjalnost pogoj za razvoj človeštva, je inovativnost pogoj za razvoj podjetništva. Zavedamo se, da je v današnjem svetu inovativnost konkurenčna prednost in omogoča boljše preživetje na trgu, zato kreativnost spodbujamo na vseh ravneh.«
Fotografija: Leone Ajdovščina
Sladoledna industrija ni preprosta, gre za panogo, v kateri še marsikje, tudi v priznanih multinacionalkah, prevladujejo nekateri tradicionalni pristopi k proizvodnji, hkrati sam izdelek, ki je izjemno zahteven za proizvodnjo, pomeni številne omejitve. Za zaposlene v podjetju Incom Leone pa so to izzivi: želijo inovirati ne samo okuse in oblike sladoledov na palčki, kornetov in sladoledov v banjici, ampak tudi sam način proizvodnje, pa tudi skladiščenja in transporta. Uvajajo inovativne prakse na ravni upravljanja s človeškimi viri, smelo so se lotili načrtov za pametno tovarno in se spogledujejo z industrijo 5.0. Da se vizije, ki kotirajo visoko, uresničijo, moraš imeti zares odlično ekipo, ki vsak dan znova verjame, da ji bo uspelo. Postati najboljši ni preprosto, ostati najboljši in ohranjati zavidljiv nivo, še težje. Nagrada GZS je tako priznanje vsem sodelavcem, na katere je podjetje zelo ponosno.
Fotografija: Leone Ajdovščina
Izdelek, ki je bil nagrajen z visokim nacionalnim priznanjem za inovativnost, je sladoled v obliki vrtnice. Incom Leone je prvi proizvajalec na svetu, ki je obliko vrtnice, do zdaj poznano samo v butičnih slaščičarskih delavnicah, prenesel na industrijsko raven. Gre za mejnik, o katerem se bo v sladoledni panogi še dolgo govorilo. Sladoledno vrtnico je namreč tehnološko izjemno težko narediti, sladoledna masa ima svoje muhe, oblikovati jo v tako elegantno in prefinjeno formo se je še do nedavnega zdelo nemogoče. Da ti kaj takega uspe, je potrebno ne samo marljivo delo, ampak pogumna kreativna žilica in složen kolektiv, ki ne odneha. V podjetju Incom Leone se zavedajo, da jih bodo želeli kopirati – vendar se konkurence ali plagiatorjev ne bojijo. Trdno verjamejo v svoje sodelavce, ki vsak dan znova, vse dni v letu prihajajo na delo polni energije in idej, kako bi lahko bili še boljši. Inovativnost ni zapis na papirju, ampak duh podjetja, ki se prenaša v izdelke.
»Ustvarjalna klima in inovativen način razmišljanja sta širokopasovna avtocesta do uspeha podjetja,« pravi Boštjan Jerončič. »Želimo biti učinkoviti in uspešni, zato neprestano izboljšujemo tehnologijo in posodabljamo proizvodnjo. Želimo izdelovati najbolj kakovosten in najbolj kreativen sladoled, ki s svojo drznostjo navdihuje končnega uporabnika.« Prav usmerjenost h končnemu uporabniku Leonovcem zagotavlja ne samo, da so v samem svetovnem vrhu, ampak da trende dejansko ustvarjajo. Kornet v obliki sladoledne vrtnice je tako poseben in hkrati fotogeničen, da je postal pravi viralni hit na družbenih omrežjih. Z njim so se slikale mnoge znane osebnosti.
Fotografija: Leone Ajdovščina
O podjetju Incom Leone se širi glas, da so nekaj posebnega. To jim priznava tudi Gospodarska zbornica Slovenije, ki jih je uvrstila v družbo najbolj imenitnih inovatorjev. Leonovci imajo trdno postavljeno vizijo, ki jih žene naprej in drži pokonci, tudi v krizi. Zavezani so navduševanju z inovativnostjo, ustvarjanju kreativnih sladoledov in zaupanju ljudem, s katerimi delajo.