Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteNadaljuje se prenova osrednjega ajdovskega trga, ki je sicer v večji meri že končana, a vseeno potrebuje še nekaj malih detajlov, ki bodo trg še dodatno postavili v lepšo luč. Včeraj je tako novo podobo dobila izložba marketa Fama. Ta je sedaj grafično opremljena s tihožitjem različnih prehrambenih izdelkov in dopolnjena s slovenskimi pregovori o hrani.
Kot poroča spletna stran Občine Ajdovščina je pobudo ajdovske občine o enoviti podobi mestnega jedra, s katero so okna trgovine na trgu oplemenitena s poslikavami živil in slovenskih pregovorov, podprlo tudi podjetje Fama. Mestno jedro je tako z grafiko pridobilo enovito in skladno podobo prenovljenega trga. Za tisk, končno podobo in montažo grafične opreme je poskrbela GK Grafika.
Podobo je zasnovala oblikovalka Tea Goljevšček iz kreativne agencije Disisdis. »Grafična oprema oken trgovinice na trgu je bila ena od bolj zanimivih in zabavnih projektov. Ideja je bila, da z grafiko nekako zaključimo končno podobo našega lepega, prenovljenega trga. Po prvotnih divjih brainstormingih ter barvitih idejah, smo se dokončno odločili, da bomo sledili arhitektovi ideji izčiščenih linij in monokromatski barvni lestvici. Na željo naročnika, da bi bilo jasno razvidno, da se v lokalu nahaja trgovina, smo kot motiv uporabili tihožitja različnih prehrambenih izdelkov. Upodobljeni so s preprosto črtno linijo. Pazili smo, da je podoba ostala minimalistična in zračna, kar smo dosegli z večjimi površinami bele barve. Kot rečeno, smo se pri barvah držali bolj zamolklih, neizstopajočih tonov, ki zgolj lahkotno dodajo grafični podobi nek svojevrsten akcent.«, je novo pridobitev malce bolj podrobno razložila avtorica podob, ki sedaj krasijo največjo izložbo na ajdovskem placu.
Vodilna barva je, nam, Ajdovcem, sicer dobro poznana zelena. Vzorec, ki se vleče preko spodnjih okenskih odprtin je mnogim mogoče že poznan - zasledijo ga namreč lahko na trikotnih turističnih totemih, ki so že več let postavljeni na različnih lokacijah našega mesta. Tako se zgodba nadaljuje še na trgu, s tem pa je grafična podoba mesta povezana v zaključeno celoto. Kot piko na i je na vsaki okenski površini dodaln še slovenski pregovor, povezan s hrano (teh imamo Slovenci kar nekaj), ki bo obiskovalcem trga in trgovine malce popestril dan.
Prikupna podoba oken trgovine bo zagotovo še dodatno oživila prenovljen Lavričev trg.