Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Zaživela je Tržnica na borjaču, spletni portal za trženje lokalno pridelane hrane

Lokalni pridelovalci in predelovalci lokalnih pridelkov iz Vipavske doline in Goriške, pa tudi širše statistične regije so dobili novo spletno orodje za trženje svoje ponudbe. Zaživela je spletna tržnica, na kateri bomo odslej lahko kupovali zdravo, svežo, lokalno pridelano hrano, se ob tem spoznavali in učili ter hkrati podpirali lokalno pridelavo.

Mestna občina Nova Gorica in Občina Ajdovščina sta prvi severnoprimorski občini, ki sta se v skladu s svojo trajnostno naravnanostjo odločili investirati v razvoj spletnega orodja za trženje lokalno pridelane hrane. Njuna odločitev za ta projekt je del širših, dolgoročnih prizadevanj za trajnostni razvoj, boljšo samooskrbo in višjo kakovost življenja. Ob podpori Občine Renče-Vogrsko in v sodelovanju z Regijsko razvojno agencijo ROD Ajdovščina je tako nastal napreden spletni portal z imenom Tržnica na borjaču.

04_trznicanaborjacu

Osrednji del novega spletišča je namenjen tržnici. Ponudniki iz treh občin, ki so v tesnem sodelovanju omogočile nastanek spletišča, in tudi ponudniki iz preostalih občin severnoprimorske regije bodo na spletni tržnici lahko brezplačno objavljali oglase s svojo ponudbo, izbirali bodo lahko med tremi različnimi načini dostave in kupce informirali o širši ponudbi kmetije ali podjetja ter o priznanjih in certifikatih, ki dokazujejo kakovost njihove ponudbe. Spletna tržnica je zasnovana z upoštevanjem visokih standardov varnosti in transparentnosti. Svoje oglase bodo lahko objavljali le ponudniki z registrirano kmetijsko dejavnostjo, dopolnilno dejavnostjo na kmetiji ali ustrezno gospodarsko dejavnostjo s področja predelave lokalnih pridelkov. Tudi za varnost osebnih podatkov bo poskrbljeno po najstrožjih standardih. Ko bomo kot kupci obiskali spletišče, bomo lahko enostavno pregledovali objavljene oglase, za več informacij in celo vrsto prijaznih spletnih funkcionalnosti pa se bomo morali na portalu registrirati. Poleg tržnice bomo na novem spletnem naslovu lahko vsi poiskali odgovore na vprašanje, zakaj je dobro kupovati lokalno. Portal prinaša tudi veliko koristnih informacij za pridelovalce, tako s področja kmetijstva kot tudi s področij, ki pripomorejo k uspešnemu poslovanju.

Novo spletišče Tržnica na borjaču so ustvarjalci predstavili na posebnem spletnem dogodku ob njegovem zagonu. Predstavitev je vodila Brigita Habjan Štolfa, direktorica Regijske razvojne agencije ROD Ajdovščina. V klepet na borjaču, kot so poimenovali priložnostni spletni dogodek, je povabila sogovornike, ki so z različnih zornih kotov pomagali osvetliti pomen lokalno pridelane hrane in potenciale za razvoj. Andreja in Nejc Bajc s kmetije Bajc sta spregovorila o pridelavi zelenjave kot o kariernem in poslovnem izzivu mladih kmetovalcev, Silva in Darja Cigoj s turistične kmetije Arkade Cigoj sta predstavili njihovo večgeneracijsko pot do vrhunske kakovosti suhih mesnin, Matej Tomažič iz Majerije je kot kulinarični mojster in učitelj s sogovorniki podelil svoj odnos do lokalno pridelanih sestavin, Ingrid Saksida s turistične kmetije Saksida pa je razkrila, kako naše kulinarične posebnosti doživljajo turisti.

V dogodek so se z video izjavami vključili tudi župani sodelujočih občin. Dr. Klemen Miklavič, župan Mestne občine Nova Gorica, je v svojem nagovoru med drugim poudaril: »Tržnica na borjaču je medobčinski, regijski projekt, ki je izjemno pomemben za naše kraje, za Vipavsko dolino, Goriško in druge okoliške regije, saj z njim spodbujamo kmetijstvo in gospodarsko aktivnost v naših krajih. Naše podeželje je veliko bogastvo. S tem projektom prispevamo k angažiranju podeželja v gospodarsko dejavnost in s tem tudi v blaginjo naših krajev. Tržnica na borjaču bo na nek način utrdila našo pot k prehranski samooskrbi, pot v zeleno prihodnost, kajti pomembno je, da od kmeta do kupca preteče čim manj kilometrov, da čim manj obremenjujemo svoje okolje. Zahvaljujem se vsem, ki so prispevali k temu projektu in ki ga bodo izvajali.«

Tadej Beočanin, župan Občine Ajdovščina, je ob tem povedal: »Ponudba lokalne hrane in njeno trženje predstavljata velik potencial za razvoj in prepoznavnost našega območja. Tržnica na borjaču bo k negovanju in ohranjanju naših bogatih virov za samooskrbo in trajnosti razvoj zagotovo utirala nove in spodbudne poti. Ponosen sem, da bo občina Ajdovščina del skupne povezovalne zgodbe več občin, s katerimi bomo soustvarjali razvojne ukrepe, spodbujali trajnostno pridelavo kmetijskih pridelkov ter prispevali k ohranjanju okolja. Spletišče Tržnica na borjaču je stičišče trajnostnega razvoja in avtentičnosti, ki sta pomembni vrlini prihodnosti. Naj bo projekt, temelječ na domačem, pristnem in lokalnem, v navdih in spodbudo za ustvarjanje novih priložnosti – tako pridelovalcev kot povpraševalcev.«

Tarik Žigon, župan Občine Renče-Vogrsko, je v svoji izjavi izpostavil: »Projekt Tržnica na borjaču je skupni projekt treh občin, ki smo mu dali tudi vlogo spodbujevalca zavedanja o pomenu lokalno pridelane hrane. Del spletne strani bo namenjen trženju pridelkov in izdelkov lokalnih pridelovalcev iz Goriške regije. Ti bodo pri registraciji lahko izbirali tudi med registriranimi prevzemnim mesti (tržnicami), na katere bodo dostavljali svoje izdelke. V občini Renče – Vogrsko bo za ta namen rezervirana naša tržnica Vogrinka. V luči novih Michelinovih zvezdic, ki so prvič v Sloveniji najbolj zasijale ravno v Goriški regiji in kjer slavni kuharji prisegajo izrecno na lokalne sestavine, imajo takšni projekti več kot svetlo prihodnost.«

03_trznicanaborjacu

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina, ki bo s portalom upravljala, bo poskrbela tudi za promocijo v lokalnem in širšem okolju. Na predstavitvi ob zagonu portala so predstavili nov film, ki bo v pomoč pri širjenju zavedanja o pomenu lokalno pridelane hrane. Tržnica na borjaču je od danes dostopna na spletnem naslovu www.trznicanaborjacu.si.

 

 

 

 

Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina

#ajdovščina, #novice, #gospodarstvo, #vipavska dolina, #ROD, #kmetijstvo

Kolofon