Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteKljub vsem težavam zaradi epidemije in z njo sprejetih ukrepov je vipavsko trgovsko podjetje Fama, leto 2020 zaključilo v zelenih številkah in z rastjo realizacije. Podjetje je obenem nadaljevalo s prenovo svojih marketov, skupaj z Občino Ajdovščina pa so unikatno rešili tudi zunanjost marketa na Lavričevem trgu v Ajdovščini.
Vsi marketi Fama Vipava, od Ceknega pa do Vanganela pri Kopru, so popolnoma normalno odprti, saj so bili vsi zaposleni pričakovano na testiranjih negativni na »corona« virus. "Štejemo si za velik uspeh, da v enem letu korona karantene prav noben naš market ni bil zaprt niti en dan. K temu so pripomogli visoki standardi zaščite in ukrepov, od prvega dne dalje. Prav zato so nas neprijetno presenetili odloki vlade, ki po enem letu sedaj od nas zahtevajo testiranje. To nam je povzročilo ogromno težav, organizacije, izgube časa zaposlenih in stroškov. Smo pa odlok vlade, tako kot vse dosedanje, spoštovali", je v sporočilu za javnost zatrdil direktor podjetja Fama, Aleksander Lemut.
Fama - Vipava je poslovno leto 2020 zaključila v »zeleni« barvi. Leto so zaključili z 2 % rastjo realizacije. Pričakujejo pa poslovni rezultat na nivoju leta 2019. Po besedah Lemuta je to izjemen rezultat vseh 126 zaposlenih, ki so celo leto vztrajali v prvi »bojni« liniji in poleg rednega dela, skrbeli še za spoštovanje vseh potrebnih ukrepov. "Rezultat je še toliko boljši ob upoštevanju dejstva, da so več kot pol leta imeli zaprto njihovo veleprodajo v delu oskrbe gostinstva. Zaprta vrata ima namreč še vedno 420 Faminih kupcev gostincev. Presežne delavce so prerazporedili, kot pomoč, v markete. Dober rezultat je posledica hitre reakcije podjetja na potrebe trga", še dodaja Aleksander Lemut.
Tudi v pogojih korona karantene je Fama nadaljevala s prenovo svojih marketov, tako da prenova čaka le še tri markete. Najvažnejša investicija pa je bila nakup in prenova supermarketa v Vipavi, kjer so uredili tudi prostore nove uprave podjetja. Konec meseca junija 2020 je Fama praznovala 30. obletnico uspešnega poslovanja in ob tej priliki so nameravali imeti tudi slovesno otvoritev, vendar so se slavju zaradi varnosti odpovedali.
Zaključena je tudi prenova marketa na novem Lavričevem trgu v Ajdovščini. Občina Ajdovščina, Fama in domača oblikovalka Tea Goljevšček so poskrbeli za unikatno rešitev zunanjosti marketa. Tihožitja prehrambenih izdelkov so dopolnjena s slovenskimi pregovori o hrani in dajejo vizualno podobo, s katero dopolnjujejo prenovljeno mestno jedro.