Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteUčenci in učitelji OPP NIS OŠ Danila Lokarja iz Ajdovščine bodo ponovno odprli svoja vrata. Zato vabijo vse, ki vas zanima vzgoja in izobraževanje učencev s posebnimi potrebami v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom, da se jim pridružite v četrtek, 18. marca. Letos seveda v virtualni obliki, a zato nič manj zanimivo in koristno.
V četrtek, 18. marca 2021 bodo učenci in učitelji OPP NIS ponovno odprli svoja vrata. Le da tokrat prek računalniškega ekrana. Vabljeni vsi tisti, ki vas zanima vzgoja in izobraževanje učencev s posebnimi potrebami v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom. Predstavili vam bodo potek pouka, učilnice in mnoge dejavnosti, katere izvajajo na njihovem oddelku. Dan odprtih vrat lahko spremljate na TEJ POVEZAVI.
Program z nižjim izobrazbenim standardom, ki ga dolga leta negujejo na osnovni šoli Danila Lokarja Ajdovščina, je namenjen otrokom, ki zaradi različnih vrst in stopenj primanjkljajev ne zmorejo doseči izobrazbenega standarda po programu rednega osnovnošolskega izobraževanja. A so kljub temu nadvse uspešni in ustvarjalni. Učencem je zagotovljen individualni pristop s poudarkom na njihovih močnih področjih. Tako uspejo ob trdni podpori učiteljev krepiti osebno zadovoljstvo ter občutek lastnega uspeha, kar prispeva k boljši samopodobi in večji samozavesti. V oddelkih poučuje 16 zaposlenih – poleg učiteljev tudi specialni in rehabilitacijski pedagogi, inkluzivni pedagogi, logopedinja ter ostali strokovni delavci in terapevti. Za vsakega posameznika izdelajo individualiziran program, kar pomeni, da cilje prilagodijo tako, da lahko posameznik doseže kar najvišjo možno raven razvoja. Predani učitelji z raznolikimi obšolskimi dejavnostmi učencem ponujajo vse več možnosti obšolskega udejstvovanja in jih tako opolnomočijo s kompetencami, ki omogočajo enake možnosti – tako za vključitev v redni osnovnošolski kot za nadaljevanje srednješolskega izobraževanja. V prilagojenem programu je letos 32 učencev vse od 1. do 9. razreda, 4 učenci so šolanje podaljšali. Težji potek poučevanja jim je letos povzročil pouk na daljavo, ki je terjal veliko več energije in pripravljenosti kot sicer, tako je večinoma poučevanje potekalo individualno, z vsakim učencem posebej.