Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteTrgovsko podjetje Fama Vipava v skladu s svojo strategijo nadaljuje z odpiranjem novim poslovnih enot. Nove markete odpirajo v večjih podeželskih krajih ali v mestnih središčih. In tokrat so se odločili za Gorjansko pri Komnu, ki je tako rekoč na meji z Italijo. Ta del komenskega Krasa ima velike načrte za razvoj turizma in novi market bo le še dodatna spodbuda in ponudba.
Fama je prenovila stavbo, v kateri je bil market že v preteklosti. Gre za čudovito »kraško« domačijo s placom, štirno in orehom, kar daje objektu pridih domačnosti. Market ima 202 m2 površine, sam prodajni prostor pa je velik 131 m2 in v njem so našle delo štiri zaposlene. Vse so domačinke, kar je še dodatna kvaliteta za kupce. Prav v tem marketu je Fama preizkusila nov format »podeželske trgovine« z zelo skrbno izbrano ponudbo, ki je prilagojena prav temu okolju.
Poleg domačinov, računajo tudi na kupce iz bližnje Italije in seveda na turiste, ki jih tu je vsak dan več. Na policah je našlo mesto okoli 3.700 proizvodov. Poudarek je na »svežini« sadja in zelenjave ter delikatese. V marketu je tudi peč, ki cel dan skrbi za sveže pečen kruh ter pecivo. Podvojili so tudi velikost hladilnih in zamrzovalnih skrinj, da bi bila ponudba teh proizvodov dovolj široka in raznovrstna. Veseli, da so interes za sodelovanje pokazali številni manjši proizvajalci iz tega konca in tako še dodatno obogatili ponudbo. Market ima tudi 71 m2 veliko skladišče, v katerem bo v kratkem asortiman namenjen številnim lokalnim gostincem.
Novo pridobitev sta slovesno odprla Erik Modic, župan občine Komen in Tilen Lemut, direktor Fame. Boter otvoritve pa je bil Bruno Komac, predsednik ZMTS, Združenja malih trgovcev Slovenije.
Prvi teden poslovanja je odličen in potrjuje pravilnost odločitve o prihodu Fame v Gorjansko.