Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteNova Gorica je gostila četrti reli za slovensko državno prvenstvo, ki je na štart privabil 82 posadk iz Slovenije in tujine. Tudi tokrat so zmago domov odnesli tuji dirkači, saj je Roku Turku malce pred ciljem ponagajala elektronika v njegovem Hyundaiu i20 R5. Za domače veselje je poskrbel Jan Medved, cilja se je veselil tudi Rok Jerkič, reli pa ne bo ostal v dobrem spominu Martinu Štucinu, ki je z razbitim dirkalnikom zaključil tekmovanje že v petek, a na srečo, skupaj s sovoznico Rebeko Kobal, ostal nepoškodovan.
Slovenska zmaga na reliju Nova Gorica očitno slovenskim voznikom ni usojena. Rok Turk in Vili Ošjaj sta imela dirko pod nadzorom in že prednost minuto in pol, toda manjša tehnična okvara ga je nato upočasnila in zmago je moral predati francoskemu vozniku Emmanuelu Guigouju (alpine A110 rally). Očitno zaradi okvare enega izmed senzorjev je Turkov dirkalnik slabše deloval in zaradi tega izgubil več kot dve minuti. Po odstopu Darka Peljhana (VW polo proto) in pribitku Alešu Zrinskemu (ford fiesta R5), ki se mu je zvečer po izhodu iz servisa snel jermen motorja, je bil drugi med Slovenci na skupno petem mestu Marko Grossi (peugeot 208 rally4). Portorožan je zmagal med dvokolesno gnano konkurenco in z zmago v diviziji II storil pomemben korak proti naslovu državnega prvaka v reliju.
Fotografija: Uroš Modlic
V diviziji II je imel Grossi pred Janom Medvedom (ford fiesta rally4) 40 sekund prednosti. Večino naskoka je dobil že prvi tekmovalni dan in nato je le še rutinirano branil prednost. Medvedu je lahko žal za napako na nočnem superspecialu, ki ga je stala precej sekund in je moral zato v zaključku relija odbijati napade Jerneja Fakina (ford fiesta rally4), ki je dobil obe izvedbi nove hitrostne preizkušnje na Renčah. Vseeno je rešil sedem sekund prednosti pred Fakinom in se obenem s sovoznikom Izidorjem Šaveljem, razveselil skupnega devetega mesta v generalni uvrstitvi ter tretje stopničke v razvrstitvi slovenskega državnega prvenstva.
Fotografija: Uroš Modlic
Četrto mesto v diviziji II pa je šlo v roke posadki Rok Jerkič - Marko Stopar, ki se je uspešno vrnila na tekmovanje po odstopu na domačem reliju v Vipavski dolini. Tokrat je Peugeot brezhibno deloval, časi na posameznih hitrstnih preizkušnjah pa dokazujejo, da je posadka še kako hitra in konkurenčna tudi najboljšim. Do cilja v Novi Gorici je pripeljala tudi posadka Miran Fabjan - Grega Žvokelj (Lancia Delta HF Integrale) in zasedla drugo mesto v diviziji III. Janko Čebron in Andrej Kavčič sta prav tako prevozila ciljno črto, a prav zadovoljna zagotovo nista. Mitshubishi Lancer je že v uvodu relija doživel tehnično okvaro in sanje o vrhunski uvrstitvi so splavale po vodi. Je pa zato zdržala Citroen Xsara, ki jo uporabljata Erik in Tim Curk, prav tako kot Yugo v rokah Matije Potrata in Marka Nabergoja.
Odlično je v uvodu relija kazalo Martinu Štucinu, ki mu je tokrat zapiske brala Rebeka Kobal. Povsem konkurenčni časi z najboljšimi so obetali nov vrhunski rezultat in morda ponovitev odličnega scenarija iz relija v Vipavski dolini. A vsega je bilo konec sredi pete hitrostne preizkušnje Lig, ko so na Renaultu Clio odpovedale zavore in končalo se je s "totalko". Na srečo sta oba, čeprav vidno pretresena, nepoškodovana izstopila iz avtomobila.
Tehnične težave so ponagajala tudi posadkam Primož Kačič - Aljaž Černigoj, Aljaž Bratož - Robert Štokelj, Mitja Bratina - Lara Bratina ter Kristijan Štrancar - Karin Krapež, kI so tako reli zaključile predčasno.
* Naslovna fotografija: Jan Medved Facebook