Glede na starost učencev smo pripravili raznolike dejavnosti. V posameznih oddelkih smo izvedli delavnice, vodene pogovore, igre vlog in skupinske aktivnosti, s katerimi so otroci spoznavali različne oblike nasilja, se učili prepoznavati stiske vrstnikov ter razmišljali o tem, kako lahko drug drugemu pomagajo. Poseben poudarek je bil na razumevanju pomena prijateljstva, sodelovanja ter sprejemanja različnosti.
Kot izhodišče za pogovore smo brali različne pravljice in zgodbe o strpnosti, sprejemanju ter izključevanju, preko katerih so učenci lažje prepoznali situacije iz vsakdanjega življenja. Ob branju in pogovorih so razmišljali o tem, kaj je prav, kako se počuti nekdo, ki je izključen, ter kako lahko sami prispevajo k bolj prijaznemu razredu.
Učenci so na koncu svoje razumevanje strpnosti izrazili skozi likovne izdelke, kratke zgodbice in pesmice. Nastali so izjemno domiselni, iskreni in srčni izdelki, ki jasno odražajo, kako pomembne so vrednote prijateljstva, spoštovanja in medsebojne pomoči.
Na šoli smo pripravili tudi razstavo vseh izdelkov, ki si jo lahko ogledajo učenci, starši in obiskovalci. Razstava je lep dokaz, da lahko s skupnimi močmi gradimo varno in spodbudno šolsko skupnost, v kateri se vsak otrok počuti sprejetega in spoštovanega.
* Vir in fotografija: Marijana Stanković