Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteNa goriškem letališču raste nova proizvodna hala ajdovskega Pipistrela, ki naj bi bila dokončana do aprila. Prva sestavljanja letal naj bi se začela že maja letos.
Zaposleni v ajdovskem Pipistrelu so si pred kratkim ogledali novo proizvodno halo na goriškem letališču in tam nazdravili uspešno končanemu poslovnemu letu. Prva sestavljanja letal v novi hali naj bi se začela maja. Ko bo proizvodnja v polnem teku, pa naj bi 200 zaposlenih vsak dan izdelalo po eno letalo. Ivo Boscarol je pojasnil, da potrebujejo za vožnjo iz Ajdovščine do nove lokacije natanko 17 minut, kar je z logističnega vidika ugodno. Nenazadnje pa je na območju goriškega letališča poletel tudi Edvard Rusjan, tako da nekako nadaljujejo to tradicijo. Podjetje Pipistrel je tudi v letu 2015 beležilo rast skupnih prihodkov in dobička. V Sloveniji in Italiji so imeli približno 15 milijonov evrov skupnih prihodkov, dobiček pa bo za sedem ali osem odstotkov večji kot v letu 2014. Letos pričakujejo približno 20 milijonov evrov skupnih prihodkov. V letu 2016 pričakujejo v podjetju tudi skokovito rast električnih letal na evropskem trgu, zato ves dobiček namenjajo razvoju novih modelov, da bodo lahko jutri še vedno konkurenčni. Že januarja bodo zaposlili 15 novih sodelavcev v Sloveniji, z aprilom prvih 15 do 20 v Italiji, proti koncu leta pa še podobno število.
“Po novem letu bomo nadaljevali z zapiranjem sten, potem bomo začeli že z instalacijami in tlaki, tako da računam, da bo prvi, 6000 kvadratnih metrov velik objekt, vreden pet milijonov evrov, dokončan aprila. Sledila bo še ena, 4000 kvadratnih metrov velika zgradba, ki naj bi bila zgrajena do leta 2018, vrednost skupne naložbe pa je osem milijonov evrov. Hala je zelo ambiciozno zastavljena s stališča varčevanja z energijo, podobno kot Pipistrelova v Ajdovščini, njena posebnost pa je, da ima 30-metrske oboke, ki niso betonski, ampak so narejeni kot letalsko krilo s samo lupino, ki je iz vlaken, v notranjosti je pa stiropor, tako da je konstrukcija izredno lahka, toplotno pa izredno dobro zaščitena. V Italiji se bo proizvodnja letal Panthera seveda bolj skokovito povečevala, a tudi v Sloveniji pričakujemo rast na račun indijskega posla in novih programov. Mislim, da se nam vsaj naslednjih deset let ni bati za prihodnost Pipistrela, prepričani smo, da je letalstvo na električni pogon tisto, ki ima največji potencial in najsvetlejšo bodočnost" je za Primorske novice pojasnil prvi mož Pipistrela, Ivo Boscarol.
* Povzeto po: Primorske novice
* Foto: Primorske novice