Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteAjdovsko podjetje Pipistrel se pospešeno pripravlja na širitev čez mejo. V vsem letu načrtujejo 30 novih zaposlitev v Sloveniji in Italiji. Že sedaj pa Pipistrel išče 15 novih sodelavcev in lahko se prijavite.
Na goriškem letališču raste nova proizvodna hala ajdovskega Pipistrela, ki naj bi bila dokončana do aprila. Prva sestavljanja letal naj bi se začela že maja letos. Ko bo proizvodnja v polnem teku, pa naj bi 200 zaposlenih vsak dan izdelalo po eno letalo. Pipistrel Iva Boscarola ima predvsem zaradi pogodbe z indijsko vojsko že zdaj tako rekoč prodano letošnjo proizvodnjo. Zmogljivosti pa bodo še povečali, ko bo začela delovati nova tovarna ob goriškem letališču v Italiji.
Italijanska vlada je leta 2010 Pipistrelovemu hčerinskemu podjetju Pipistrel LSA v mesecu in šestih dneh podelila koncesijo za 40-letno brezplačno uporabo letališča v Gorici in skoraj brezplačno uporabo 30 tisoč kvadratnih metrov zemljišča tik ob letališču. Na njem bodo sredi aprila odprli šest tisoč kvadratnih metrov veliko proizvodno dvorano, objekt je ta hip pod streho in zaprt s fasadnimi panel. Čez dve leti bodo tam postavili še eno halo velikosti štiri tisoč kvadratnih metrov.
Ivo Boscarol se je za tovarno v Italiji odločil, ker Slovenija leta 2011, pa tudi zdaj, nima letalskega sporazuma z ZDA, da bi lahko Pipistrel dobil certifikat LSA, ki ga potrebuje za prodajo letal v ZDA in nekaterih drugih državah. Prednosti lokacije na letališču v Gorici sta tudi bližina avtoceste in letališče, kjer burja ne povzroča toliko težav kot v Ajdovščini.
Trenutno je v Pipistrelu zaposlenih 95, kar je šest več kot pred letom dni, več kot polovica jih ima univerzitetno izobrazbo. Januarja želijo v Ajdovščini zaposliti 15 novih sodelavcev različnih profilov, od delavca v skladišču do tovarniškega pilota. Na rast računajo tudi zaradi odprtja trga električnih letal. Zaradi baterij so električna letala težja od tistih na motorni pogon. Trenutno so lahko registrirana samo kot eksperimentalna letala, kar močno zmanjšuje možnosti njihove uporabe. Evropska komisija je pred nedavnim v kategoriji ultralahkih letal, kamor sodijo Pipistrelova električna letala, dovoljeno težo letal povečala na 540 kilogramov.
Katere kadre iščejo:
•Za proizvodnega pilota (ena oseba): šesta stopnja izobrazbe, vsaj pilotska licenca UL, zaželeno PPL oziroma vsaj pripravljenost za pridobitev licence PPL in pozneje CPL, inštruktor letenja, aktivno znanje angleščine.
•Za končno montažo letal (tri osebe): tehnični kader strojnik ali mehatronik, četrta ali peta stopnja izobrazbe, zaželene izkušnje sestave in vgradnje komponent po tehnični dokumentaciji, pogoj pasivno znanje angleščine.
•Za odpremo letal (priprava in odprema letal) (dve osebi): lahko je kvalificiran tehnični kader, potrebna fizična moč zaradi nakladanja.
•Za pripravo dokumentacije in spremljanje dobav do končne lokacije (ena oseba): logist, peta ali šesta stopnja izobrazbe, prometnik, ekonomist, izkušnje v logistiki, pogoj aktivno znanje angleščine.
•Za pripravo in vgradnjo elektrosklopov (dve osebi): elektrikar, četrta ali peta stopnja izobrazbe (elektrotehnik elektronik), zaželene izkušnje s sestavo in vgradnjo komponent po tehnični dokumentaciji, aktivno znanje angleščine.
•Za pripravo in servis motorjev (ena oseba ): četrta ali peta stopnja izobrazbe (avto-/aviomehanik), zaželena licenca 66, pogoj aktivno znanje angleščine.
•Zaposleni v skladišču (ena oseba ): četrta ali peta stopnja izobrazbe, tehnični kader, zaželene izkušnje z delom z informacijskim sistemom INFOR BAAN, ni pa pogoj, pasivno znanje angleščine.
•Za oddelek kakovosti (ena oseba): peta ali šesta stopnja izobrazbe, poznavanje sistema kakovosti ISO9000, zaželene izkušnje v večjem sistemu (denimo na področju bele tehnike, avtomobilske industrije), aktivno znanje angleščine, prednost so izkušnje s sistemom EASA Part21G.
•Za vhodno kontrolo materiala (ena oseba ): četrta ali peta stopnja izobrazbe, strojnik ali mehatronik, zaželene izkušnje v večjem sistemu (denimo na področju bele tehnike, avtomobilske industrije), pasivno znanje angleščine.
•Za nabavo (ena oseba): peta ali šesta stopnja izobrazbe (ekonomski tehnik), zaželene izkušnje v nabavi v večjem sistemu (denimo na področju bele tehnike, avtomobilske industrije), aktivno znanje angleščine, pasivno znanje italijanščine.
•Za prodajo rezervnih delov (ena oseba): peta ali šesta stopnja izobrazbe, tehnični kader z izkušnjami v prodaji, pogoj aktivno znanje angleščine.
Prijave na razpisana delovna mesta zbirajo na naslovu .
* Vir: Finance.si
* Foto: Pipistrel