Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteNedolgo nazaj se je zaključil reli Monte Carlo, ki se je odlično začel za Roka Turka, zaključil pa tretji dan z okvaro menjalnika. Kako se je za slovensko posadko dirka odvijala ter video najzanimivejših trenutkov pa najdete v spodnjem članku.
Dobra dva tedna nazaj smo na našem portalu objavili članek o začetku nove sezone svetovnega prvenstva v reliju, ki se je, kot veleva tradicija, pričela z kultnim relijem Monte Carlo. Na štartu smo imeli tudi slovenskega predstavnika Roka Turka, ki se je težke preizkušnje lotil v Peugeotu 208 R2.
S ceremonialnim štartom izpred slovitega kazinoja Monaco se je Monte-Carlo nadaljeval po cestah v francoskih Alpah, z njimi pa sta se v štartu dobro spopadla tudi Rok Turk in Enej Ložnar ter uspešno prebila led na svojem debiju na svetovnem prvenstvu. Po 42 kilometrih dirkanja sta s Peugeotom 208 R2 pristala na 7. mestu v razredu RC4, kjer se je za najboljša mesta borilo 19 posadk. Ob prihodu v servis v Gapu je Rok strnil svoje misli: "Izredno zahtevne razmere na prvih dveh hitrostnih preizkušnjah z obilico ledu, kjer je veliko vlogo odigrala tudi pravilna izbira gum. Z Enejem sva zadovoljna s prvim dnem rallyja Monte-Carlo in se zavedava, da naju čaka še dolg rally!" V petek je bilo nato sporedu šest hitrostnih preizkušenj v skupni dolžini 117 kilometrov.
Tudi na hitrostnih preizkušnjah v okolici Gapa v Franciji je slovenska posadka na rallyju za svetovno prvenstvo uspešno in hitro nadaljevala svoj nastop. Tako z gumami za suho in mokro cesto kot tudi z gumami z žebljički sta se uspešno spopadala s poledenelimi odseki, ki so se skrivali v senčnih delih hitrostnih preizkušenj rallyja Monte-Carlo. Po 158 kilometrih dirkanja in osmih odpeljanih hitrostnih preizkušnjah sta bila Rok in Enej še vedno na 7. mestu v razredu RC4.
Tretji dan rallyja za svetovno prvenstvo, kjer so dirkače na najvišjih točkah hitrostnih preizkušenj čakale prave zimske razmere, pa se ni končal po načrtih Roka Turka in Eneja Ložnarja. Dan sta sicer začela odlično - na hitrostni preizkušnji, ki je prečkala smučišče in na kateri je bilo tudi največ snega, sta se odlično znašla, bila hitrejša tudi od marsikatere posadke v WRC dirkalniku in postavila drugi najhitrejši čas v razredu RC4. V razredu, kjer je štartalo 19 posadk, sta se s hitro in drzno vožnjo po dvanajstih hitrostnih preizkušnjah prebila na 5. mesto. A okvara na menjalniku njunega dirkalnika na 13. hitrostni preizkušnji, znamenitem Sisteronu, je pomenila predčasen odstop. Navkljub odstopu pa je bil Rok s prikazanim zadovoljen: "Žal nam jo je zagodla tehnična okvara, tudi to je del tega športa. Zadovoljen sem, da smo dokazali, da lahko dosegamo rezultate pri samem vrhu tudi na svetovnem prvenstvu in to na tako zahtevnem rallyju, kot je rally Monte-Carlo."
Kot rečeno je bila to za slovensko posadko izjemna izkušnja, ki jima bo v prihodnje prišla še kako prav. Rok Turk se bo sedaj preusmeril v domače prvenstvo ter dirke za evropsko prvenstvo, vi pa si lahko v spodnjem video posnetku ogledate najbolj zanimive odlomke voženj slovenske posadke na nedavnem reliju Monte Carlo.
* Foto: Uroš Modic