Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteDanes se bodo ajdovski občinski svetniki ponovno sestali na redni seji, petnajsti po vrsti. Na dnevnem redu jih čaka 10 točk, nato pa sledi še zaključni dogodek občinskega ocenjevanja vin 2016 - podelitev listin odličnosti in razglasitev županovega vina. Prireditev bo potekala v restavraciji hotela Gold Club v Ajdovščini.
Danes ajdovske občinske svetnike čaka 10 točk dnevnega reda:
1. Potrditev zapisnika 14. redne seje ter poročila o izvajanju sklepov 14. redne seje;
2. Energetska sanacija in prenova petih javnih stavb Občine Ajdovščina:
- sklep o potrditvi DIIP z oceno možnosti javno zasebnega partnerstva,
- seznanitev s projektom gimnastične dvorane,
3. Letna poročila javnih zavodov, katerih ustanovitelj je Občina Ajdovščina, ter soglasja k razporeditvi presežkov (pri posameznem zavodu):
- Otroški vrtec Ajdovščina
- Osnovna šola Danila Lokarja Ajdovščina
- Osnovna šola Dobravlje
- Ljudska univerza Ajdovščina
- Pilonova galerija Ajdovščina
- Razvojna agencija ROD Ajdovščina,
4. Poročilo Nadzornega odbora,
5. Zaključni račun proračuna Občine Ajdovščina za leto 2015,
6. Ukinitve javnega dobra,
7. Sklepi o podelitvi priznanj Občine Ajdovščina za leto 2016,
8. Sklep o potrditvi DIIP Poslovna cona V Talih,
9. Imenovanja:
- predstavnikov ustanovitelja v svet zavoda Glasbene šole Vinka Vodopivca
- nadomestnega predstavnika ustanovitelja v svet zavoda Pilonove galerije
Ajdovščina,
10. Informacije in pobude:
- Poročilo o izvajanju Strategije za mlade v Občini Ajdovščina za leto 2015;
- Vzpostavitev baze cestnih podatkov;
- Informacija v zvezi s postopkom objave odlokov;
- Seznanitev z zapisniki zborov občanov zaselkov Čohi, Brod in Slokarji v
Krajevni skupnosti Lokavec
Vsebine posameznih točk dnevnega reda 15. redne seje občinskega sveta
K 2. točki – DIIP Energetska sanacija in prenova petih javnih stavb Občine Ajdovščina in seznanitev s projektom gimnastične dvorane
Občina načrtuje energetsko prenovo petih javnih objektov: ŠC Police, stavba 1 in stavba 2 OŠ Ajdovščina, stavba občinske uprave in stara občina. Poleg energetske prenove se bo v stavbo 2 umestilo novo dejavnost – glasbeno šolo, ki terja večjo preureditev objekta. Stavba stare občine pa se preureja za namene pisarn političnih strank in umestitve sejne sobe s servisnimi prostori za potrebe občinskega sveta in uprave. Na ŠC Police bo med malo in veliko dvorano umeščena gimnastična dvorana. Po potrditvi DIIP na občinskem svetu bo objavljen javni poziv promotorjem k podaji vlog o zainteresiranosti za izvedbo javno zasebnega partnerstva. Potrebno bo sprejeti še PIZ in IP. Na podlagi prejetih vlog sledi test javno-zasebnega partnerstva. Če je test javno zasebnega partnerstva pozitiven, sledi izdaja odločitve o javno-zasebnem partnerstvu, na podlagi katerega se izvede postopek za izbiro zasebnega partnerja (pogodbenika). Če test JZP ni pozitiven, je potrebno izdelati nadaljnjo projektno dokumentacijo PGD za glasbeno šolo oziroma PZI za ostale objekte ter izvesti postopke po Zakonu o javnem naročanju in izbrati izvajalca. V tem primeru tveganje v zvezi z doseganjem prihrankov nosi Občina Ajdovščina.
Pravnomočen sklep o izboru je pogoj za kandidiranje na javni razpis Ministrstva za infrastrukturo za sofinanciranje energetske sanacije javnih stavb. S sredstvi evropske kohezijske politike bo po javnem razpisu za energetsko sanacijo javnih stavb v lasti lokalnih skupnosti predvidoma sofinanciranih 949.075 €. Občina (in zasebni pogodbenik) bo morala iz lastnih sredstev zagotoviti 3.917.040 € (tekoče cene, z DDV).
K 3. točki - Letna poročila javnih zavodov, katerih ustanovitelj je Občina Ajdovščina in soglasja k
razporeditvi presežkov (pri posameznem zavodu):
Leto 2015 smo uspešno izpeljali, saj smo glede na oba letna delovna načrta (2014/2015 in 2015/2016) večino načrtovanih dejavnosti izvedli.
V letu 2015 smo imeli vpis prvi teden v mesecu marcu. Vpisali smo približno enako število otrok, kot jih je odšlo v osnovno šolo. Število oddelkov se nam je s 1. 9. 2015 ponovno znižalo za en oddelek, tako da smo š. l. 2015/16 začeli s 55 oddelki (41 odd. v občini Ajdovščina in 14 odd. v občini Vipava). S 1. 9. 2015 smo morali zaradi prostorske stiske na OŠ Črniče umakniti oddelek, ki je tam, zaradi povečanega vpisa na področju Črnič, gostoval kar tri šolska leta. Na Srednji šoli V. Pilon smo ponovno že v septembru oblikovali tri polne jaslične oddelke.
Povečan vpis glede na razpoložljiva mesta smo imeli na področju Budanj, Cola, Črnič in Vrhpolja. Za te oddelčne vrtce smo morali imenovati Komisijo za sprejem otrok v vrtec, ki je izdelala prednostno listo sprejetih otrok ter ostale otroke razvrstila na čakalni seznam. Nekateri starši so nato sprejeli drugo ponujeno mesto v vrtcu, nekaj staršev pa se (na podlagi odločitve komisije) za vpis otroka v vrtec ni odločilo, ker jim druga lokacija ni ustrezala.
Število vključenih otrok v prvi polovici leta 2015 (junij) je znašalo 1028 otrok v 56 oddelkih, prostih mest je bilo 10, kar pomeni, de je bil vrtec zapolnjen 99,03 %. Ob koncu leta 2015 (december) smo imeli vključenih 1027 otrok v 55 oddelkih in 14 prostih mest (zasedenost 98,65 %). Tudi ti podatki kažejo na pozitivno poslovanje in kvaliteto dela v zavodu. Vse zaposlitve v letu 2015 so bile realizirane na podlagi sprejete sistemizacije obeh občin ustanoviteljic in na podlagi vpisa otrok v vrtec.
V septembru 2015 smo uspeli z obema ustanoviteljicama uskladiti normative posameznih delovnih mest s predpisano zakonodajo, zato se nam je število zaposlenih povečalo za 2,75 delavca. Pridobili smo pri deležu svetovalne službe (za 1,00), pri deležu OPR in ZHR (za 0,50), pri tehničnem osebju smo tudi dodatno zaposlovali in sicer 0,50 kuharja in 1,25 kuharske pomočnice. Pri strokovnih delavcih se nam je pri pom. vzg. za sočasnost delež znižal zaradi drugače oblikovanih oddelkov (za 0,50). Pri ostalih profilih so ostale zaposlitve v enakem obsegu kot v letu 2014. Sodelovanje s starši in z zunanjimi institucijami (šole, srednje šole, drugi zavodi …) ocenjujemo kot uspešno. Program strokovnega izobraževanja je bil izveden v skladu z načrtovanimi vsebinami. Težave smo še vedno imeli z zaposlitvijo logopeda, česar nismo uspeli realizirati, saj jih na trgu dela ni.
Realizacija vzdrževalnih del:
Nerealizirane investicije:
Otroški vrtec Ajdovščina je v letu 2015 ustvaril prihodke v višini 4.005.254,36 € in odhodke v višini 3.982.238,25 €.
Prihodki: - javna služba: 3.951.036,67 €,
- tržna dejavnost: 54.217,69 €.
Odhodki: - javna služba: 3.928.554,10 €,
- tržna dejavnost: 53.684,15 €.
Zavod opravlja tudi tržno dejavnost in sicer oddaja počitniške kapacitete in pripravlja malice za zaposlene. Delež tržne dejavnosti je 1,4 %, javne službe pa 98,6 %. Po plačilu davka od dohodka pravnih oseb v višini 1.034,25 € je zavod ustvaril presežek prihodkov nad odhodki v višini 21.981,86 €. Število zaposlenih v zavodu na dan 31. 12. 2015 znaša 170 delavcev, na podlagi delovnih ur pa 152 delavcev. V letu 2015 smo nabavili opremo in drobni inventar iz presežka prihodkov nad odhodki v višini 24.758,97 €, iz namenskih sredstev občine Ajdovščina pa kuhinjsko prezračevalno napo v vrtcu na Ribniku v višini 2.714,43 €. Po sklepu občine Ajdovščina št. 122-2/2015 z dne 25. 9. 2015 je lahko zavod odpustil dolgove v skladu z zakonom. Vlogo sta vložili dve dolžnici. Obe dolžnici sta izpolnjevali pogoje za odpust dolga, zato smo le-tega odpisali v višini 5.498,75 €.
Pripravila: Alenka Močnik, ravnateljica
Osnovna šola Danila Lokarja Ajdovščina je v letu 2015 imela 2.448.676 € prihodkov.
Drugi prihodki vključujejo prihodke za projekte, odškodnine zavarovalnice, prihodke Zavoda RS za zaposlovanje za javnega delavca in prihodke v šolski sklad. Prefakturirani stroški so stroški, ki jih šola zaračuna učencem za plačilo šolskih in obšolskih dejavnosti ter razni material za pouk. Prihodki iz tržne dejavnosti vključujejo prihodke iz oddajanja prostorov v najem, ogrevanja prostorov Občine, Centra za socialno delo in Zavoda RS za zaposlovanje, ter priprave malic za zaposlene in otroke v vrtcu.
Šola je imela v letu 2015 skupaj 2.448.154 € stroškov. Drugi stroški zajemajo prispevke zaradi zaposlovanja invalidov pod kvoto, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, takse in pristojbine ter finančne odhodke za zamudne obresti. V letu 2015 je namreč morala šola, po izvedenem inšpekcijskem nadzoru, Ministrstvu vrniti sredstva preveč nakazanih sredstev za šolska leta 2012/13, 2013/14 in 2014/15 ter pripadajoče obresti. Leto 2015 smo zaključili s 430 € presežka prihodkov nad odhodki po odbitku davka od dohodkov pravnih oseb, ki bi ga nameravamo porabiti za stroške korepeticij šolskih pevskih zborov na tekmovanjih in prireditvah. Delež tržne dejavnosti predstavlja 1 % dejavnosti zavoda. Na dan 31. 12. 2015 je bilo na šoli 81 zaposlenih. Na razpise za delovno mesto logopeda se ni prijavila nobena oseba z ustrezno izobrazbo, zato je bilo v letu 2015 nezasedeno. Notranja revizija, ki je bila izvedena maja 2015, je pokazala, da notranji kontrolni sistem na revidiranem področju obstaja in deluje. Priporočila za odpravo ugotovljenih neskladij ali pomanjkljivosti smo upoštevali.
V letu 2015 večjih investicijskih vlaganj ni bilo, saj pričakujemo, da se bo matična šola v letu 2016 selila v novo šolsko stavbo. Orkanska burja je februarja 2015 povzročila poškodbe na strešni kritini stavbe 3 in v manjši meri tudi stavbe 2, kar smo sanirali.
Pripravila: Irena Kodele Krašna, ravnateljica
Splošno o delovanju zavoda v preteklem letu: Osnovna šola Dobravlje je v letu 2015 delovala uspešno tako na pedagoškem kot finančnem področju. Vsi učenci so uspešno zaključili osnovno šolo. Vse dejavnosti izhajajo iz vizije šole. Šola ima postavljena dva temeljna cilja na ravni učiteljskega zbora in določena merila in kazalnike za merjenje uspešnosti. Šola je bila vključena v različne projekte z namenom nuditi učencem dodatne vsebine (Zdrav življenjski slog, Popestrimo šolo, Dvig socialnega in kulturnega kapitala) in omogočati zaposlenim stalni strokovni razvoj ter posledično izboljševati pedagoško prakso (preizkušanje e-storitev in e-vsebin, izboljševanje bralne pismenosti).
Višina prihodkov in odhodkov v €: višina prihodkov je znašala 2.225.677, višina odhodkov pa 2.209.520. Razlika prihodkov nad odhodki po odbitku davka od dohodkov pravnih oseb je 15.431 - presežek iz javne službe 981,40, presežek iz tržne dejavnosti pa 14.449,75. Skupni presežek iz preteklih let in leta 2015 v bilanci stanja 31. 12. 2015 znaša 76.530,28 (od tega v januarju plačana senčila in februarju službeni avto).
Ustvarjen presežek in vzroki zanj: Višina presežka v letu 2015 znaša 15.431 €. Ta je bil ustvarjen predvsem na tržni dejavnosti. Vodstvo šole v sodelovanju z računovodsko službo redno spremlja prihodke in odhodke z namenom zagotavljanja pozitivnega poslovanja. Pri takšnem obsegu prihodkov in odhodkov je v mesecu decembru težko natančno predvideti izid, saj lahko pride tudi do nepredvidenih izdatkov. Večji presežek na tržni dejavnosti se kaže zaradi novega sodila, ki je bilo sprejeto na svetu šole na priporočilo revizije.
Predlagana poraba presežka: šola namerava porabiti sredstva presežke iz leta 2015 in preteklih let za načrtovane investicije in nakup opreme: nabavo parno-konvekcijske peči, računalnikov, garderobnih omaric za dečke, treh klimatskih naprav, kosilnice za travo, železnih vrat za podružnico Skrilje in brušenje in lakiranje parketa na PŠ Vipavski Križ. Del sredstev želi šola pustiti za nujne nepredvidene stroške, dovoljeni obseg sredstev pa za plačilo delovne uspešnosti iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu delavcem v administrativno računovodski službi.
Delež javne službe in delež tržne dejavnosti glede na celotne prihodke: Delež javne službe je znašal 99,0056 %, delež tržne dejavnosti pa 0,9944 %.
Število zaposlenih na dan 31. 12. 2015: po kadrovskem načrtu 68,68 deleža DM, povprečno število zaposlenih na podlagi delovnih ur v obr. obdobju 2015 pa je znašalo 68 zaposlenih. Do razlike prihaja zaradi različnih navodil glede metodologije obračunavanja.
Posebnosti delovanja Osnovne šole Dobravlje: Pouk za učence podružnice Skrilje je v šolskem letu 2014/15 potekal v Dobravljah.
Realizirane in nerealizirane investicije in projekti v letu 2015: Najpomembnejša pridobitev za šolo je bila v letu 2015 prenova podružnične šole Skrilje. Investicijo je vodila Občina Ajdovščina. Nekaj opreme za prenovljeno podružnico je kupila šola iz presežka iz preteklih let. Šola je izvedla večino načrtovanih investicij z izjemo nabave službenega vozila in senčil za podružnico Skrilje in Črniče. Avto je bil naročen v letu 2015, vendar je bil zaradi novega modela dostavljen in plačan v letu 2016. Ravno tako je bila izdelava in montaža senčil naročena v letu 2015, zaradi zapletov na strani dobavitelja pa je bilo to realizirano v januarju 2016.
Druge posebnosti, ki jih je potrebno izpostaviti: Šola si je v letu 2015 pridobila naziv kulturne šole, ki ga lahko uporablja do leta 2020.
Pripravila: Mirjam Kalin, ravnateljica
Ljudska univerza Ajdovščina je zaključila poslovno leto 2015 uspešno, tako vsebinsko kot finančno. Realizirali smo vse načrtovane programe in projekte, pa tudi druge projekte, ki jih zaradi narave dela ni bilo možno načrtovati (med njimi projekt Svetovanje odraslih 2015 in Začetna integracija priseljencev). Pomembna razlika pri realizaciji izobraževalne dejavnosti glede na predhodno leto se nanaša na program PUM, ki se je v letu 2014 izvajal celo leto, v letu 2015 pa le 6 mesecev. To je z vidika organizacije zelo neugodno, saj smo ostali brez sofinanciranja programa, na katerega so vezane tri zaposlitve. Razlog za nastalo situacijo je odvisnost financiranja programa PUM od izvajanja Operativnega programa 2014 - 2020, ki pa se še ne izvaja.
V letu 2015 smo veliko dela vložili v promocijo, razvoj novih programov in sodelovanje v okolju. Izdelali smo analizo potreb gospodarstva po kadrih, izobraževanju in usposabljanju v občini Ajdovščina. Na ta način smo okrepili povezovanje s podjetji, identificirali potrebe podjetij in razvili nekatere nove programe. V Register izvajalcev ZRSZ smo se za posamezne programe za brezposelne v letu 2015 na novo vpisali za izvajanje šestih novih programov. V sodelovanju z Občino Ajdovščina smo spremenili odlok o ustanovitvi, zlasti z namenom širjenja dejavnosti na področje socialnega varstva brez nastanitve, kar nam bo omogočilo izvajanje programov na področju socialnega varstva.
Celotni prihodki v letu 2015 znašajo 387.281 € in so razmejeni na:
Celotni prihodki v letu 2015 so v primerjavi z letom 2014 nižji za 15,85 %.
Celotni odhodki v letu 2015 znašajo 351.815 € in so glede na leto 2014 nižji za 19,20 %.
Zavod izkazuje v letu 2015 presežek prihodkov nad odhodki (z upoštevanjem davka od dohodka) v višini 34.851 €.
Pripravila: Eva Mermolja, direktorica
Število zaposlenih na podlagi delovnih ur se je v letu 2015 glede na leto 2014 zmanjšalo za 31,7 %. Na dan 31. 12. 2015 je bilo v zavodu 7 zaposlenih (direktorica, 4 organizatorke izobraževanja odraslih, dve osebi prek javnih del).
Pilonova galerija Ajdovščina (PGA) je poslovno leto 2015 zaključila s pozitivnim poslovnim rezultatom in realizirala presežek prihodkov nad odhodki z upoštevanjem davka od dohodka pravnih oseb v višini 5.676 €. Razlogi za presežek so povečanje tržne dejavnosti, nerealizirani projekti in zmanjšanje materialnih stroškov.
Skupni prihodki so znašali 152.485 €, skupni odhodki pa 146.703 €. Velik porast odhodkov in prihodkov beležimo pri postavki investicijskih odhodkov in sicer v višini 22.712 €. Sredstva za investicije je v celoti pokrila ustanoviteljica zavoda občina Ajdovščina.
Načrt porabe presežka iz leta 2015 v znesku 5.676 € v letu 2016 predvideva naslednje investicije:
- nakup kovinskega predalnika za arhivsko gradivo (500 €),
- nakup dveh stenskih TV monitorjev za prezentacijo video gradiva v okviru stalne zbirke in občasnih razstav (800 €),
- redno vzdrževanje razstavnih prostorov-beljenje sten v stalni zbirki in v razstavišču (2.000 €),
- natis Vodnika po stalni zbirki, ki je bil planiran že v letu 2015 (2.000 €),
- nakup promocijskih stojal in informativno-usmerjevalnih panojev (300 €).
Prihodke na trgu zavod pridobiva s prodajo publikacij, promocijskih izdelkov, z izobraževanji in likovnimi delavnicami. Odstotek prihodkov za izvajanje javne službe v letu 2015 je 98,44 %, za tržno dejavnost pa 1,56 %.
Obveznosti za sredstva, prejeta v upravljanje-konto 980-znašajo 2.091.732 €, povečanje za 2.043.610 € je v večji meri posledica prevrednotenja-cenitve umetniške zbirke. V PGA je na dan 31. 12. 2015 zaposlenih 5 ljudi, od tega en strokovni delavec za polovični delovni čas. Sanacije tretjega dimnika nismo izvedli zaradi prenizke zagotovljene vsote (769 €) lastnika objekta, občine Ajdovščina. V programu dela za leto 2015 sta bili predvideni tudi izdaji dveh publikacij, razstavni katalog ob razstavi Ferrania in Vodnik po stalni zbirki Vena Pilona. Katalog smo izdali 8. 2. 2016 zaradi boljšega strokovnega ovrednotenja z dodatno vključitvijo zapisov ljudi, ki so neposredno poznali Vena Pilona. Vodnik po stalni zbirki bo izdan v prvi polovici leta 2016, pred 120. obletnico rojstva Vena Pilona.
Pripravila: Tina Ponebšek, v.d. direktorice
K 4. točki
Končno poročilo o izvedbi postopka nadzora javnega razpisa nabave tehnološke opreme za Učni center Brje
Nadzorni odbor Občine Ajdovščina je opravil nadzor nad postopkom izvedbe javnega razpisa za nabavo opreme za Učni center Brje. V postopku nadzora razpisne dokumentacije nadzorni odbor ni ugotovil nepravilnosti. Občini predlaga, da se v zapisnik o odpiranju ponudb vpiše tudi ime in priimek zapisnikarja ter priporoča, da se natančno drži zakonsko predpisanih rokov ter da so projekti pripravljeni tako, da ni hitenja ob zaključku razpisa. Predvideno mora biti tudi dovolj časa za vročitve pritožb.
V postopku pregleda kupljene opreme je nadzorni odbor ugotovil, da je bila oprema v celoti dobavljena po spisku, da določene opreme v času nadzora ni bilo na samem mestu (rezalnik za krhlje), ker je bila doma pri upravniku učnega centra, da manjka evidenca opreme, da je dokumentacija proizvajalca nepopolna in da manjkajo podpisane in žigosane izjave o skladnosti. V teku nadzora je občina že izvedla ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in sicer se je v navodila za uporabo opreme v Učnem centru dodatno navedlo, da opreme ni dovoljeno odnašati iz centra oziroma, da se o slednjem pripravi ustrezen zapisnik (servis, popravilo, ipd.), izdelala se je evidenca opreme, ki se nahaja na lokaciji Učnega centra Brje, prav tako se je na lokaciji dodatno vzpostavila evidenca rabe in vzdrževanja opreme, proizvajalec opreme je bil pozvan k ureditvi dela dokumentacije (podpis in žig izjave o skladnosti).
Splošna ugotovitev je, da je bil projekt Učni center Brje načrtovan in voden dobro. Center služi svojemu namenu in ima vso sodobno in primerno opremo.
Končno poročilo o pregledu poslovanja Zavoda za šport Ajdovščina v letih 2013 – 2014
Predmet nadzora so bile plače z vidika ZSPJS, ZJU in ZUJF ter podzakonskih predpisov, izvrševanje finančnega načrta z vidika ZJN-2, ZJF in ZIPRS1415 ter verodostojnost in popolnost letnega poročila ter tržne dejavnosti za leto 2014 z vidika ZJF, ZR in podzakonskih predpisov. Nadzor je obsegal tudi pregled splošnega poslovanja, ustreznost splošnih aktov.
Področje plač: Na dan pregleda je nadzorni odbor ugotovil, da so bile personalne mape vzorčno izbranih zaposlenih nepopolne in neurejene, kljub temu da smo vnaprej določili, katere mape zaposlenih bomo pregledovali. Personalne mape niso vsebovale vseh potrebnih dokumentov oz. smo jih zaradi neurejenosti spregledali (vabilo na razgovor, potrdilo o opravljenem usposabljanju iz varnosti in zdravja pri delu ter požarne varnosti, izjava zaposlenega o seznanjenosti z internimi akti družbe, evidenčni listi).
V času naše revizije nam je bilo obrazloženo, da potrdilo o opravljenem usposabljanju iz varnosti in zdravja pri delu ter požarne varnosti zaradi letnih kontrol hranijo v posebnem registratorju. Evidenčne liste imajo shranjene v elektronski obliki. Izjavo zaposlenega o internih aktih družbe so po našem priporočilu v času revizije dodali v personalno mapo. Iz predložene dokumentacije in personalnih map zaposlenih je razvidno, da so zaposleni ocenjeni skladno s 1. odstavkom 17. člena ZSPJS, v povezavi z določili Uredbe o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede. Na naš predlog odgovornim v Zavodu za šport so umestili kadrovski list v personalne mape. Ugotavljamo tudi, da imajo vzorčno izbrani uslužbenci ustrezno stopnjo izobrazbe in so na dan 31. 12. 2014 uvrščeni v pravilni plačilni razred.
Izvrševanje finančnega načrta: Pri analizi v obliki pregleda dokumentacije in razgovorih z direktorjem in računovodkinjo je nadzorni odbor ugotovili, da zavod spoštuje zakonska določila in ima ustrezne dokumente.
Presoja verodostojnosti in popolnosti letnega poročila za leto 2014: Poslovni del letnega poročila 2014 vsebuje vsa predpisana pojasnila. Glede na to, da je en izmed ciljev Zavoda za šport Ajdovščina upravljanje nepremičnin oz. skrb za čim boljšo izkoriščenost le-teh, nadzorni odbor predlaga uvedbo kvantitativnih kazalnikov kot so odstotek zasedenosti posameznih športnih površin. Z uvedbo teh kazalnikov bi lahko bolje ocenjevali uspešnost poslovanja zavoda. Računovodski del letnega poročila 2014 vsebuje vsa zahtevana pojasnila, ki pa so v točki dolgoročne rezervacije neskladna z dejanskim stanjem. Nadzorni odbor predlaga, da se v prihodnjih letnih poročilih večjo pozornost posveti razkritjem postavk bilanc.
Glede na dejstvo, da je od sprejema pravilnika minilo 8 let, nadzorni odbor predlaga pregled in morebitno ažuriranje Pravilnika o računovodstvu zavoda s strani pristojnih oseb.
Izvajanje tržne dejavnosti: V okviru revizije je nadzorni odbor na nivoju Zavoda pregledal razmejevanje prihodkov in odhodkov za izvajanje javne službe od prodaje blaga in storitev na trgu.
Zavod za šport Ajdovščina ima sprejeta sodila za razmejevanje prihodkov: na mladinskem področju opravlja le dejavnosti javne službe, v mladinskem hotelu opravlja le dejavnost tržne službe, na športnem področju pa opravlja tako javno kot tržno službo. Za odhodke, ki jih ni mogoče neposredno pripisati posamezni vrsti dejavnosti, zavod razmejuje v razmerju prihodkov med javno in tržno dejavnostjo s tem, da ne upošteva prihodkov mladinskega hotela, kar po mnenju nadzornega odbora ni ustrezna delitev, saj bi po tem ključu zavod moral upoštevati celotne prihodke in ne izključevati posameznih prihodkov. V tem primeru bi bil poslovni rezultat tržne dejavnosti za leto 2013 in 2014 bistveno slabši.
Mladinski hotel je deloma financiran (stroški plač in nekateri materialni stroški) s strani občine in zaradi dvoma, da gre pri tem morebiti za državno pomoč zavodu, je bilo na Ministrstvo za finance poslano vprašanje na to temo. Ministrstvo za finance je presodilo, da v omenjenem primeru ne gre za nedovoljeno državno pomoč, hkrati pa opozarja, da bi lahko Evropska komisija zavzela drugačno stališče. Ostaja dilema, ali je takšna ureditev optimalna z vidika gospodarjenja mladinskega hotela, saj cilj ustanovitve zavodov ni ustvarjanje dobička. Možna rešitev bi bila oddaja mladinskega hotela v najem preko javnega razpisa. Pri tem opozarjamo, da je mladinski hotel deloma financiran s strani Evropske unije. Zato mora upravičenec zagotoviti, da v roku petih let od zaključka projekta (do konca leta 2016) ne pride do bistvenih sprememb projekta oziroma operacije.
K 5. točki
Zaključni račun proračuna Občine Ajdovščina za leto 2015
Predlog Zaključnega računa proračuna Občine Ajdovščina za leto 2015 je pripravljen v skladu z navodilom o pripravi zaključnega računa. Vsebuje splošni in posebni del in obrazložitve. Prikazan je sprejeti in veljavni proračun ter realizacija in primerjava. Občina Ajdovščina je v letu 2015 realizirala 16.401.337,33 € prihodkov, kar pomeni 93,51 % realizacijo glede na veljavni plan in 17.747.225,97 € odhodkov, kar pomeni 77,61 % realizacijo glede na veljavni plan. Realizacija tekočih odhodkov in tekočih transferov je 88,58%, nekoliko nižja in sicer 66,47 % je realizacija investicijskih odhodkov in transferov, kar je predvsem posledica zamika gradnje OŠ Danila Lokarja.
Občina Ajdovščina je odplačala 695.172,36 € dolga in povečala kapitalske naložbe za 929.996,72 €. V letu 2015 se Občina Ajdovščina ni zadolžila. Skupen znesek prenosa iz leta 2015 v leto 2016 znaša 1.228.398,03 € in je v celoti namenski.
K 6. točki
Ukinitev javnega dobra:
Predlaga se ukinitev javnega dobra pri parcelah, ki niso več v splošni rabi. Gre za parcele v k.o. Brje, k.o. Vipavski Križ, k.o. Velike Žablje in k.o. Vrtovin.
K 8. točki
DIIP Poslovna cona V Talih:
DIIP obravnava komunalno ureditev poslovne cone V Talih, ki v 1. fazi vključuje navezavo dostopne ceste na cesto v poslovni coni Pod železnico, izvedbo propusta za obstoječi meteorni odvodnik, ureditev glavnih dovoznih cest v poslovni coni v dolžini 313,4 m ter ureditev komunalnih vodov: vodovoda, meteorne in fekalne kanalizacije, TK in električnih vodov. V drugi fazi pa je predvidena dokončna ureditev celotne cone V Talih skupaj z novim križiščem na obvoznico, v kolikor bo doseženo soglasje z upravljavcem ceste. S komunalno ureditvijo poslovne cone bo pripravljenih cca 50.000 m2 zemljišč. Vrednost investicije za 1. in 2. fazo znaša 924.376,61 € z DDV. Investicija se bo izvajala v letih 2016 in 2019.
K 10. točki
Poročilo o izvajanju Strategije za mlade v letu 2015
Občinski svet Občine Ajdovščina je na seji 31. 1. 2013 potrdil Strategijo za mlade v Občini Ajdovščina 2013 - 2018. Na podlagi sprejete strategije, občinski svet sprejme letne izvedbene načrte v skladu s sprejetim občinskim proračunom. Po zaključku leta pa se občinskemu svetu predloži delno poročilo o izvajanju Strategije za mlade, z ovrednotenimi rezultati, po izteku obdobja veljavnosti 2013 - 2018 pa zaključno poročilo. Tudi v letu 2015 se je večina ukrepov izvajala, kot to predvideva terminski načrt. Posebej je potrebno izpostaviti, da so se v letu 2015 prvič podelile občinske štipendije na podlagi sprejetega pravilnika. Mladinskemu centru so bila zagotovljena sredstva za nabavo potrebne opreme za letni kino. V preteklem letu so bili izvedeni številni izobraževalni programi z namenom pridobivanja dodatnih znanj mladih. Izpostaviti je potrebno izobraževalne programe na področju podjetništva in odprtje
Pripravila: Erika Zavnik
Seznanitev z zapisniki zborov občanov zaselkov Čohi, Brod in Slokarji v Krajevni skupnosti Lokavec
Zaradi ugotovitve volje občanov v zaselkih Brod, Čohi in Slokarji (v KS Lokavec) glede izgradnje občinskega javnega vodovodnega in kanalizacijskega omrežja v letih 2016 in 2017, je župan Občine Ajdovščina sklical zbor občanov za posamezen zaselek. Vsi trije zbori občanov so bili 2. 4. 2016 v Dvorani Edmunda Čibeja v Lokavcu. Občani zaselka Čohi so bili za izgradnjo občinskega javnega vodovodnega in kanalizacijskega omrežja v 2016 in 2017, medtem ko so bili občani zaselkov Brod in Slokarji proti.
Pripravila: Zlata Čibej