Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteNova Gorica je pretekli vikend doživela pravi dirkaški praznik, ki ga je spremljala velika množica gledalcev. Peti novogoriški reli je šel v roke Italijanu De Ceccu, med slovenskimi vozniki pa je bil najhitrejši Aleks Humar. Dobrih voženj pa žal nista uspela kronati Rok Jerkič in Martin Štucin, ki sta predčasno odstopila.
Minuli vikend je v okolici Nove Gorice potekal 5. Rally Petrol Nova Gorica in ponovno ob ceste privabil na tisoče navdušencev nad tem bencinskim športom. Še en dokaz več, da je Primorska nadvse ugodna regija za organizacijo podobnih dogodkov, kar se je že v začetku junija pokazalo tudi na reliju v Ajdovščini.
Dvodnevni dogodek, z bogatim spremljevalnim programom, je na štartno listo privabil kar 97 posadk, kar je letošnji rekord v Sloveniji in nagrada za ves trud organizatorjev. Na štartu je bilo tudi nekaj izjemno zanimivih voznikov, predvsem pa avtomobilov. Videli smo lahko dva »superšportnika« razreda R5, ogromno konkurenčnih vozil v razredih in tudi nekaj starodobnikov, ki so spomnili na stare čase relijev v Sloveniji in po svetu.
Predvsem pa je bil reli pomemben za lestvico in naslove državnega prvenstva, ki se po sobotni zmagi, vse bolj in bolj nasmiha Idrijčanu Aleksu Humarju. Tudi tokrat je izkušen slovenski voznik s svojim Renaultom Clio R3T, premagal vso domačo konkurenco, premoč je moral priznati le Italijanu Claudiu de Ceccu, s precej močnejšo Škodo Fabio R5. Za njima je končal še en Idrijčan Rok Turk, na veliko navdušenje domačih gledalcev, pa je četrto mesto v generalnem seštevku in tretje mesto v slovenskem prvenstvu osvojil Igor Žbogar.
De Cecco je imel v cilju 23,6 sekunde prednosti pred Humarjem. Njun tekmec Krisztian Hideg (Mitsubishi lancer EVO9) je moral po odličnem začetku odstopiti zaradi tehničnih težav z motorjem. Humar je bil v cilju zadovoljen z drugim mestom, predvsem pa z že četrto zmago v slovenskem državnem prvenstvu v reliju. S to je še povečal svojo prednost v skupnem seštevku na 42 točk, do konca prvenstva pa sta še dva relija. »Čeprav vožnja ni bila popolna, se realno kaj več ne bi dalo storiti. Že pred relijem sem vedel, da ima De Cecco toliko boljši dirkalnik, da mu z mojim dvokolesno gnanim cliom ne bo mogoče slediti. Vesel sem zmage z lepo prednostjo v slovenskem prvenstvu, kjer sva z Jako letos zdaj res zmagala že štirikrat. Čeprav je prednost v skupnem seštevku že velika, bom tudi na preostalih dveh relijih sezone vozil na zmago,« je v cilju Petrol relija Nova Gorica povedal Humar.
V diviziji III državnega prvenstva je Aleš Zrinski (BMW M3) še enkrat potrdil naslov državnega prvaka. V diviziji I, najbolj množičnem razredu, sta se v prvem delu relija za vsako sekundo borila Luka Kos (VW polo) in Jernej Čebron (MG ZR 105). Po odstopu Kosa, ki so ga ustavile tehnične težave, je prvo zmago slavil Čebron in jo zagotovo znal proslaviti z domačimi navijači. Drugi je bil Martin Mlinar (MG ZR 105), tretji pa Simon Mlinar (VW polo).
Na novogoriškem reliju pa je nastopilo tudi nekaj posadk iz ajdovskega konca. Odlično sta dirko začela Rok Jerkič in Kristjan Prelaz v Škodi Feliciji Kit Car, ki sta po prvih dveh preizkušnjah zasedala 19. mesto, kasneje pa njuna Škoda ni več zdržala tempa in sledil je odstop zaradi okvare menjalnika. Mehanike sedaj čaka težko delo, da usposobijo dirkalnik za naslednje preizkušnje, saj jih prva že prav kmalu čaka v Srbiji. Čast ajdovskega relija sta nato zelo uspešno branila Martin Štucin in Primož Tavčar, prav tako v Škodi Feliciji Kit Car, bila do predzadnje etape na drugem mestu v diviziji ena, nato pa je žal sledil odstop.
Naslednji reli za državno prvenstvo čaka voznike že konec meseca v hrvaški Istri, nato pa sledi še tradicionalen zaključek z relijem v Idriji, 14. in 15. oktobra.
De Cecco-Barigelli (škoda fabia R5) 1:06:29,6
Humar-Cevc (renault clio R3T) + 0:23,6
Turk-Lazar (peugeot 208 R2) + 1:07,5
Žbogar-Stanič (renault clio R3) + 1:48,6
Premrl-Ošlaj (citroen DS3 R3T) + 2:08,4
Peljhan-Lazar (mitsubishi lancer EVO10) + 2:36,7
Zrinski-Štupar (BMW M3) + 3:35,9
Miklavčič-Vodopivec (renault clio RS) + 3:58,4
Kogler-Krautseider (citroen DS3 R3T) + 4:16,9
Soravito-Solda (renault clio) + 4:26,6
* Naslovna fotografija: Brenco photography