Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteKaj je lažje? Osvojiti naslov svetovnega prvaka ali pa naslov svetovnega prvaka dobro iztržiti? Mitja Ergaver je prvi del naloge opravil z odliko, težje pa je sedaj najti nekoga, ki bo dovolj verjel vanj in ga obenem tudi podprl z namenom medsebojnega sodelovanja, ki bo vsem v korist. Morda bo šlo lažje s predstavitvenim video posnetkom, ki je danes ugledal luč sveta. Vabljeni k ogledu.
Mitja Ergaver je slab mesec dni nazaj osvojil naslov svetovnega prvaka v gorsko kolesarski disciplini 4Kros. Deževale so čestitke, sledili so si sprejemi, trepljanja po rami, množilo se je število prijateljev, prihajala so vabila za sem in tja. Počasi pa se te reči umirjajo in naslov prvaka so zamenjale nove teme. V Sloveniji je žal težko živeti od športa. Trg je majhen. Težko je že najti dovolj sredstev za ohranjanje trenutne športne ravni. Več ali manj sloni vse na ramenih posameznika in volji in energiji, ki jo premore, da vztraja in hoče še več. Sem pa tja se najde kakšna, tudi finančna, spodbuda, ki vsaj malce olajša stvari, za kaj več pa je že kmalu premalo. Redki so športi in športniki v našem okolju, ki jim lastni uspehi prinesejo dovolj za nemoteno ukvarjanje s svojo športno disciplino, da ostane dovolj za napredek, pravi čudež pa je, če ostane dovolj še za vsakdanje življenje in plačilo položnic.
Šport je doživel buren vsestranski razvoj, zato si današnjega globalnega sveta navkljub kriznim razmeram ni mogoče zamisliti brez športa, ne glede na to, ali gre za tekmovalni šport ali samo za športno rekreacijo najširše množice. Športni marketing se je razvil iz klasičnega trženja, vendar se zaradi specifičnosti trga od njega v marsičem razlikuje, zato je toliko bolj pomembno, da poznamo in razumemo vedenje športnega porabnika, ki se v šport vključuje z veliko mero čustev. Po navadi se vživi in poistoveti z vlogo športnika ali kluba ter uporablja športne izdelke (tako športna oblačila kot tudi športne pripomočke) in storitve, ki jih tržijo športniki. Tako lahko rečemo, da v športu pravzaprav veljajo drugačna pravila in delujejo drugačni motivi nakupnega odločanja kakor pri vsakodnevnem nakupovanju. Uporabniki in porabniki športa so pogosto zahtevni kupci, saj po navadi veljajo za poznavalce in strokovnjake na tem področju. Posledično temu sledi tudi drugačna dinamika povpraševanja, ki je velikokrat odvisno od samih športnih rezultatov. Vzpostavljanje dolgoročnega zadovoljstva ciljnih segmentov kupcev zato predstavlja mnogo večji izziv, obenem pa sta zvestoba in pripadnost v športu tisto, kar razlikuje trženje navadnih dobrin od trženja v športu.
Športniki zato danes poskušajo z različnimi prijemi prepričati morebitne oglaševalce, da je vredno staviti nanje, saj bo v primeru uspehov zadovoljstvo zagotovo obojestransko. Prav zaradi tega pa so športniki danes v težkem položaju, saj brez podpore težko dosežejo dovolj dobre rezultate, da postanejo dovolj tržno privlačni za morebitne oglaševalce.
Na podobni poti je sedaj tudi novopečeni ajdovski svetovni prvak. Z mavrično majico v žepu, v upanju, da nekdo prepozna v tem morebitno korist, ki mu bo omogočila večjo prepoznavnost ter prodajo svojih izdelkov ali storitev, na drugi strani pa športniku omogočila brezskrbno pripravo na nadaljnji razvoj kariere in možnost nadgradnje športnih dosežkov. Seveda pa mora tudi športnik sam najti idejo, kako in kje čim bolj predstaviti in promovirati nekoga, ki se bo odločil, da vloži vanj lastna sredstva, za katera, prav tako kot športnik, pričakuje, da se bodo na dolgi rok obrestovala. Mitja Ergaver je za enega izmed elementov izbral predstavitveni video posnetek, ki je danes ugledal luč sveta, nastal pa je pod režijsko taktiko Aleša Bajca. Držimo pesti, da bo zadeva padla na plodna tla in našla nekoga, ki bo v tem videl potencial, ki ga lahko Ergaver ponudi. Navsezadnje pa ne gre le za promocijo svetovnega prvaka kot takšnega, ampak tudi za promocijo kolesarstva v Vipavski dolini, ki se iz dneva v dan vse bolj razvija tudi v turističnem in ne le v športnem vidiku.
Če ste med branjem teh vrstic morda začutili, da je zadeva privlačna in v njej vidite korist, potem najbolje, da čim prej stopite v kontakt s svetovnim prvakom. Najdete ga na prav tako sveži Facebook strani Mitja Ergaver MTB rider, še enemu izmed pomembnih elementov sodobnega trženja.