Družba Fructal iz Ajdovščine, ki na tujih trgih ustvari približno 40 odstotkov prihodkov, želi tam prodajo še povečati. Zato so se minuli teden predstavili v Parizu na sejmu SIAL, ki je največji mednarodni sejem prehrambene industrije.
V Fructalu so lani ustvarili 46,2 milijona evrov prihodkov in dobre štiri milijone evrov čistega dobička. Možnosti za rast podjetja vidijo predvsem na tujih trgih. Zdaj svoje pijače in druge izdelke, kot je na primer energijska ploščica frutabela že prodajajo v 40 različnih držav. Največji poudarek je sicer v državah jugovzhodne Evrope, krepijo se na trgih EU, odpirajo pa tudi nove trge.
Goran Medić, direktor Fructala je pojasnil: »Nastop na sejmu SIAL predlansko leto se nam je zelo obrestoval, saj smo tam navezali stike s številnimi poslovnimi partnerji na za takrat za nas novih trgih v tujini. Kot primer lahko navedem Fructalov vstop na zahteven in specifičen kitajski trg. Z letošnjim nastopom želimo utrditi naš položaj na trgih, kjer že nastopamo, računamo pa tudi, da se nam odprejo vrata na nove trge, kot sta Saudska Arabija in Indija.«
Družba Fructal se je v Parizu predstavila skupaj s svojim lastnikom Skupino Nectar. Izdelke so predstavili na prostoru velikem 124 kvadratnih metrov.
* Vir: Finance
* Naslovna fotografija: Vlasta Ferjančič