Ajdovska umetnica in kiparka, katere dela lahko te dni občudujemo tudi v Pilonovi Galeriji, se pravkar predstavlja na samostojni razstavi v galeriji Srečišče, ki je del ljubljanskega hostla Celica. Razstavo z naslovom Prehajanja si lahko ogledate do 20. januarja.
V torek, 27. decembra preteklega leta, so v ljubljanski galeriji Srečišče odprli razstavo ajdovske kiparke Anje Kranjc, z naslovom Prehajanja. Mlada in izredno sugestivna kiparka Anja Kranjc je že v času študija aktivno razstavljala na samostojnih in skupinskih razstavah ter prejela številne nagrade in priznanja, med drugimi leta 2006 študentsko Prešernovo nagrado. Diplomirala je leta 2008 in magistrirala leta 2011 pri mentorju Matjažu Počivavšku in somentorju dr. Igorju Škamperletu. Samostojno in skupinsko razstavlja doma in v tujini. V rodni Primorski je prisotna tudi z dvema javnima skulpturama in sicer z obeležjem v pekarni v Pilonovi domačiji na pročelju Pilonove galerije (2009) ter obeležjem v spomin na Milana Klemenčiča in 100. obletnico prve lutkovne predstave, ki jo je uprizoril v Šturjah (2010). Od leta 2013 poučuje kiparstvo na Likovni šoli Lice v Ribnici in od leta 2016 v Likovni šoli MGNG Nova Gorica. Ukvarja se s slikarstvom, risbo, ilustracijo, animacijo in grafiko. Je članica DLUL in DLUSP.
Tokratna razstava je triptih slike, kipov in zvokov na večno temo družine. Glasba, ki je del razstave je delo Andreja Kobala. Kipi Anje Kranjc so narejeni iz mavca in mivke, ki jo je kiparka pripeljala iz plaže, kjer je z družino preživela veliko dni, od pomladi do jeseni. Z njimi in preko njih se umetnica sprašuje o kiparski izkušnji in izkušnji družine, o naravi podob in podobnosti, o zaznavi snovi in o naravi odtisov, ki jih v nas ustvarjajo in puščajo drugi. O prehajanju, ki ga omogočata odprtost in ljubezen. Pri tem naredi zgodovinski lok od prvih ustvarjalcev podob, ki so izkoriščali prostorske danosti skalnih reliefov v votlinah, starokrščanskih mumij in fajumskih portretov do sodobnih kolažev in uporabe fotografije v likovni umetnosti danes.