Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteV ponedeljek, 16. oktobra, je na ljudski univerzi potekalo prvo srečanje usposabljanja za ponudnike turističnih storitev. Program so pripravili v okviru Usposabljanja za življenjsko uspešnost – Moje delovno mesto, ki temelji na projektnem učnem delu. V program so vključeni zaposleni, ki jim je skupno delo na področju turistične dejavnosti, zato so celoten program namenili razvijanju znanja in kompetenc, ki jih udeleženci potrebujejo za razvijanje dejavnosti in lastnih poslovnih idej v turizmu, poleg tega pa razvijajo in nadgrajujejo splošne kompetence, potrebne za karierni in osebni razvoj.
Uvodno srečanje je začel Janez Furlan, vodja oddelka za gospodarstvo in razvoj na Občini Ajdovščina, ki je predstavil strategijo razvoja turizma Vipavske doline, v kateri je izpostavil glavna cilja, in sicer vzpostavitev enotnega upravljanja z destinacijo Vipavska dolina ter dvig prepoznavnosti destinacije.
Naše prednosti so strateška lociranost, avtentičnost okolja in pridelava lokalne hrane, ker pa se predstavljamo kot še neprepoznavna turistična destinacija, lahko zgodbe postavimo na novo in gostom ponudimo edinstvena doživetja, ki jih bodo znali ceniti. Razvoj turizma prinaša tudi nova delovna mesta, zato je pomemben cilj izboljšati usposobljenost turističnih in lokalnih ponudnikov. Usposabljanje, s katerim so začeli, pomeni pomemben doprinos k širjenju turistične zavesti in k razvoju novih znanj za snovanje idej ponudbe turističnih produktov v prihodnje.
V drugem delu srečanja je Suzana Žvokelj Ferjančič z Razvojne agencije ROD predstavila tržno znamko Vipavska dolina, katere bistveni del je ravno tako dvig prepoznavnosti območja Vipavske doline. Ker gre v našem okolju za razvoj neturističnega območja, bo to dolgotrajen proces, za katerega je ključen destinacijski menedžment. Izpostavila je, da imamo ogromno možnosti in potencialov, nimamo pa še dovolj turističnih produktov, ki bi jih turisti lahko kupovali.
Usposabljanje za ponudnike turističnih storitev bo potekalo predvidoma do konca aprila 2018, v tem času se bo odvilo veliko zanimivih predavanj, delavnic in ogledov na terenu in upamo, da bo usposabljanje spodbudilo razvoj zanimivih poslovnih idej in razširilo ponudbo v naši majhni, a naravno in kulturno zelo bogati Vipavski dolini.
* Vir in foto: Ljudska univerza Ajdovščina