Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteV Chicagu je na sejmišču Rosemont med 12. in 14. novembrom 2017 potekal sejem za proizvajalce lastnih blagovnih znamk, torej blagovnih znamk v lasti trgovskih verig (private label). Vsakoletni sejem je namenjen izključno promociji lastnih trgovskih znamk ter povezovanju le-teh s proizvajalci in ostalimi zainteresiranimi podjetji. Letošnjega sejma v ZDA se je kot edini slovenski predstavnik udeležilo tudi ajdovsko podjetje Incom, največji proizvajalec sladoleda v Sloveniji in pomemben izvoznik, ki uspešno prodira tudi na ameriško tržišče.
Na ameriškem trgu so uspešno lansirali dva priljubljena zimska izdelka in sicer sladoledni palčki v obliki jelenčka in snežaka pod večjo ameriško trgovsko znamko. Jelenček in snežak sta trenutno prava prodajna uspešnica ameriške trgovske verige. Na naključje, da so izdelavo teh sladoledov zaupali ajdovskemu podjetju Incom, saj je podjetje povsod po svetu znano kot specialist za izdelavo ekstrudiranih palčk posebnih oblik, ki sladoledu dodajajo vrednost. Podobni izdelki podjetja Incom so dostopni tudi slovenskim potrošnikom in sicer v lokalnih trgovinah Leone v centru Ajdovščine, Nove Gorice in v Mariboru.
Sejem se je izkazal kot odlična priložnost za Incomovo predstavitev širšemu ameriškemu trgu. Njihovi sladoledi so poželi veliko zanimanja tudi med največjimi trgovskimi verigami v ZDA in Kanadi, kar podjetju zagotovo odpira nove poslovne priložnosti in sodelovanja. Ameriški trg je kot eden izmed bolj perspektivnih in inovativnih svetovnih trgov odlična priložnost za ajdovsko podjetje, katerega 'ledeno kraljestvo' že dolgo močno presega meje evropskega kontinenta. Krepitev takšnih mednarodnih gospodarskih vezi pa je posredno, v skladu z nastajajočo in vedno bolj pomembno strategijo slovenske gospodarske diplomacije, tudi promocija za slovensko gospodarstvo.