Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteSlovenski oglaševalski festival (SOF), bo 12. in 13. aprila 2018, z nosilno temo »Slavimo kreativnost, slavimo posel!« v ospredje postavil prispevek oglaševalske industrije kot celote. Osrednji nacionalni dogodek oglaševalske in širše marketinške stroke ponovno vabi, da v osrčju Portoroža, v hotelu Kempinski Palace Portorož, prisluhnete številnim domačim kot tudi mednarodnim govorcem.
Predsednica letošnjega SOF-a mag. Karmen Škoda Piško poudarja, da SOF že desetletja vabi in postavlja izzive najdrznejšim, spodbuja bolj zadržane, zrcali realnost, s tekmovalnim programom pa nagrajuje in se prikloni idejam, zgodbam, izraznosti – tistih oglasov in rešitev, ki vsebujejo vrhunski izbor slovenskih kreativnih začimb. »SOF vedno znova povzdigne, ovije in nam kot darilo presenečenja prinese nove trende, nove pristope, s čimer vedno znova spodbudi razvoj tržnokomunikacijske stroke. Zato torej … slavimo kreativnost, slavimo posel!« še dodaja mag. Karmen Škoda Piško.
Predsednik žirije 27. SOF-a Mitja Petrovič, samostojni svetovalec na področju tržnega komuniciranja bo skupaj z osmimi člani žirije presojal katera dela si zaslužijo prestižne SOF-ove nagrade. Pri ocenjevanju se mu bodo pridružili vrhunski strokovnjaki in sicer: Vladimir Ćosić, digitalni kreativni direktor, McCann Beograd, Srbija, Blaž Kocjančič, kreativni direktor, Internavti, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana, Sara Mekinc, interaktivna kreativna direktorica, Pristop, Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB, Tomasz Pirc, UX, Innovatif in Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, LUNATBWA.
Udeleženci festivala bodo kreativnost, druženje, zabavo, znanje in posel slavili 12. in 13. aprila 2018, v Hotelu Kempinski Palace Portorož.
Pomembni datumi
27. SOF: 12. in 13. april 2018