Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteIz Ajdovščine prihaja še ena sveža in uspešna podjetna zgodba, za katero stoji mlada, 24. letna Karin Velikonja. Kot poročajo Finance, je njen Glowinface, online tečaj celostnega treninga obraznih mišic za mladostnejši videz in boljše počutje, namreč pravcati hit, tako na domačem kot tudi na tujem tržišču. Že prav kmalu pa se ji obeta tudi sodelovanje z družbo Marzia Clinic.
Karin Velikonja se je z obrazno jogo začela ukvarjati že pred dokončanjem študija ekonomije, svoje znanje pa je izpopolnjevala v Sloveniji in Ameriki. Že štiri leta pri nas redno izvaja vikend tečaje, poleg tega pa je obrazno jogo vodila tudi v Los Angelesu. Do zdaj je imela skupno okrog 300 tečajnikov, sodeluje pa tudi s podjetji, ki za svoje zaposlene zakupijo tovrstne aktivnosti za izboljšanje delovnih sposobnosti, saj vaje za krepitev obraznih mišic med drugim blagodejno vplivajo na sproščanje stresa, izboljšanje koncentracije in vida. Kmalu pa bo začela sodelovati tudi z milansko kozmetično korporacijo.
Na idejo, da bi začela ponujati spletni program Glowinface, ki bi bil dostopen po vsem svetu, je Karin Velikonja prišla pred dobrim letom. Odkar so prejšnji mesec program začeli ponujati, so prodali več kot 80 naročnin, trenutno pa pripravljajo trženjsko kampanjo, s katere načrtujejo prodajo bistveno povečati.
Osnovni spletni tečaj je sestavljen iz 15 vaj za krepitev obraznih mišic, ki jih posameznik izvaja 10 minut na dan. V program je vključen vprašalnik, ki vaje personalizira glede na različne tipe obraza in določi tako imenovana krizna žarišča (podbradek, gube, podočnjaki, izguba volumna obraza ...), na podlagi tega pa potem program posamezniku prilagodi vadbo. Kmalu bodo ponudili še možnost nakupa nadaljevalnega tečaja in dodatne sklope, denimo diagnostiko obraza in osnove kitajske medicine.
Kot pojasnjuje Karin Velikonja, lahko na spletu najdete kar nekaj posamičnih vaj za določene dele obraza, vendar se nobeden od podobnih programov ne loteva treninga obraznih mišic celostno in strukturirano: »Ker so mišice na obrazu med seboj tako povezane in jih je tako veliko, je zelo pomembno, kakšno je zaporedje vaj in tudi njihovo pravilno izvajanje.« Velikonja sicer pozna dva ponudnika podobnih storitev, vendar meni, da je Glowinface za zdaj brez neposredne konkurence, saj nihče drug ne ponuja celostnega in individualiziranega programa.
Najodzivnejša publika so ženske srednjih let, vendar ciljajo tudi na mlajše osebe. »Pomembni sta preventiva in aktivacija mišic za uspešnejše kljubovanje znamenjem staranja. Prej ko začneš trening obraza, bolje je, saj sicer nedejavne mišice začnejo atrofirati,« razlaga Karin in dodaja: »Prav to je prednost obrazne joge pred raznimi lepotnimi posegi, denimo botoksom, saj ta mišice omrtvi in dolgoročno naredi več škode kot koristi.«
Obrazna joga je sicer namenjena tudi moškim in ljudem s težavami, kot so pareze obraza (posledica možganskih kapi) in druge poškodbe obraznih mišic. »Naša ciljna publika so vsi, ki si želijo čvrstega obraza in sijoče kože, hkrati pa želijo izboljšati svoje počutje in zdravje – obrazna joga zaradi povezave z modrostmi kitajske medicine dokazano odpravlja tudi hormonska neravnovesja,« še dodaja Velikonja.
Njeni ciljni trgi so predvsem zahodna obala Amerike, Italija in Dubaj, kjer je ljudem stereotipno nekoliko pomembnejši zunanji in mladosten videz. V skladu s tem je spletni program trenutno na voljo v angleščini, v izdelavi pa je tudi že italijanska različica. Z letošnjim majem Karin Velikonja začenja sodelovanje z družbo Marzia Clinic iz Milana, ki ima več podružnic po svetu (med drugim v Združenih arabskih emiratih in Južni Koreji). Družba proizvaja profesionalno naravno kozmetiko, ki je naprodaj le v izbranih kozmetičnih salonih. Dogovarjanje za sodelovanje je bilo po besedah Velikonje dolgotrajno, saj gre za veliko podjetje, ki ima poslovni načrt pripravljen za dve leti vnaprej, zgodilo pa se je na pobudo slovenske distributerke podjetja Polone Vegelj.
Cilj njihovega sodelovanja je celostna obravnava končnih strank v kozmetičnih salonih, saj ima recimo krema za zmanjševanje gubic okoli oči mnogo večji učinek z izvajanjem določene vaje očesnih mišic. Velikonja si od sodelovanja obeta dober marketing, saj bo izobraževala kader kozmetičnih salonov, povezanih z Marzia Clinic, za spletni tečaj pa bodo posledično izvedele njihove stranke po vsem svetu.
* Vir: Finance.si
* Fotografije: Karin Velikonja