Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteSpet pomembno obvestilo za vse tiste, ki ste redni udeleženci v prometu. Dars je zaradi popravil in odstranjevanja cestninske postaje hitro cesto Nanos–Vipava tokrat zaprl v smeri proti Vipavi, v smeri proti Ljubljani pa je hitra cesta ponovno odprta. Zapora bo predvidoma trajala dobra dva tedna.
Od 8. oktobra zvečer do 21. oktobra 2018 bo zaradi del zaprto smerno vozišče hitre ceste H4 v obratni smeri, med razcepom Nanos in priključkom Vipava proti Novi Gorici. Obvoz je urejen po vzporedni regionalni cesti, tovorni (tranzitni) promet je voden po primorski avtocesti na razcep Gabrk in naprej po A3 proti Fernetičem na meji z Italijo. Medtem je druga polovica hitre ceste proti Ljubljani, torej smerno vozišče od Vipave do razcepa Nanos v tem obdobju normalno odprta za promet. Na odseku hitre ceste H4 med razcepom Nanos in pokritim vkopom Rebrnice 1 je zaradi popravila viadukta Boršt zaprto smerno cestišče proti Vrtojbi (Italiji). Promet je urejen dvosmerno po drugi polovici hitre ceste.
Z zaporo ceste so najbolj nezadovoljni krajani Podnanosa saj imajo zaradi tega ponovno precej povečan promet skozi vas, "Kar poldrugi mesec zapore zaradi rušenja samo ene cestninske postaje, postaje Nanos...", to težko razumemo, so za RTV Slovenija dejali tamkajšnji domačini. Še težje pa je razumeti ceno za rušenje ene same cestninske postaje - kar 2,4 milijona evrov bomo namreč davkoplačevalci plačali za rusenje cestninske postaje Nanos. In ta čas bo promet speljan po stari vipavski magistralki, ki je v katastrofalnem stanju. "Pogoj za uporabno dovoljenje za hitro cesto pred devetimi leti je bila sanacija vipavske magistralke. Pa še do danes ni narejeno skorajda nič" se jezijo domačini.
Medtem pa je Dars zaključil z utrjevanjem in obnovo viadukta Boršt na vipavski hitri cesti. Sanacija je bila nujna zaradi plazenja terena, kjer stoji hitra cesta z viadukti. Premiki pobočja so do kar 12 mm na leto.
Viadukt Boršt
* Vir in fotografije: Mojca Dumančič (RTV Slovenija)