Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteAjdovski proizvajalec sladoleda, Incom Leone, je bil v zadnjem mesecu na kar dveh mednarodno izjemno pomembnih sejmih. Predstavniki Incoma so med 21. in 25. oktobrom razstavljali na SIAL-u v Parizu, med 12. In 13. novembrom pa še na PLMA v Chicagu. Kaj takšne aktivnosti pomenijo za ajdovsko podjetje?
Incom Leone se vedno bolj proaktivno udeležuje mednarodnih prehrambenih sejmov, kjer predstavlja svoja tri strateška področja: lastni blagovni znamki Leone in Leone AL!VE, proizvajanje sladoleda za trgovske in ostale blagovne znamke ter izdelovanje sladoledov pod licencami (npr. Paw Patrol oz. Tačke na patrulji). Razstavljanje na sejmih podjetju omogoča, da okrepijo odnose z obstoječimi partnerji, kupci in dobavitelji, hkrati pa se predstavijo novim potencialnim strankam in tako širijo svoje izvozne poti.
SIAL v Parizu velja za največji sejem na svetu, osredotočen na inovacije v prehrani. Med finaliste za najboljšo inovacijo na letošnjem sejmu pa se je uvrstil prav Incom z Leone AL!VE proteinsko palčko in Mini meal jogurtovo palčko s koščki mueslijev in sadja. Istočasno so znamko nagradili tudi v Angliji, kjer je bil Leone AL!VE okronan kot najboljši zdrav sladoled na prestižnem tekmovanju Quality Food Awards.
Prejeti nagradi sta bili odlična popotnica za mednarodni sejem za trgovske blagovne znamke PLMA v Chicagu. Ker so ZDA zelo razvit trg za področje sladolednih inovacij, si Incom od obiska veliko obeta. Trenutno v ZDA že izvažajo nekatere zimske izdelke za ALDI USA, upajo pa, da bodo prodrli tudi z lastnima blagovnima znamkama Leone in Leone Al!ve. Na tem področju trenutno največ inovirajo in obljubljajo, da bodo tudi potrošniki v Sloveniji kmalu lahko okusili nove sladolede Leone in Leone AL!VE, ki združujejo trende s celega sveta in ki bodo na trg prinesli povsem novo dimenzijo uživanja sladoleda.