Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteV nemški prestolnici se ta teden odvija turistična borza ITB Berlin, ki se po pomenu in velikosti uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz. Od srede do nedelje se bo tam predstavljalo 35 slovenskih turističnih podjetij in destinacij, slovenska stojnica se je zaradi velikega interesa letos precej razširila, na njej pa seveda ne manjka niti Vipavska dolina.
Slovensko turistično gospodarstvo ne dvomi v pomen borze ITB Berlin saj bo svojo ponudbo v nemški prestolnici na individualnih sestankih predstavljalo kar 35 podjetij in destinacij, zato je bilo potrebno razstavni prostor precej povečati. Tako se je slovenska stojnica glede na lani povečala za 46 kvadratnih metrov, skupaj pa obsega 248 kvadratnih metrov. Lani je sicer na borzi ITB Berlin sodelovalo 10.000 razstavljavcev iz več kot 180 držav in petih celin. Obiskalo jo je 160.000 obiskovalcev, od tega 110.000 poslovnih.
V ospredju letošnje slovenske predstavitve so edinstvena doživetja, s katerimi država naslavlja goste z višjo kupno močjo. Poudarek je tako na kulturni kot gastronomski ponudbi, ki gostu nudita avtentična doživetja in mu omogočata, da se od destinacije tudi kaj nauči, kar je eden od trendov globalnega turizma.
ITB Berlin 2019
Glavni partner slovenske predstavitve je letos Kobilarna Lipica. Slovenijo predstavljajo tudi kot Evropsko gastronomsko regijo 2021, gastronomijo bodo izpostavljali s t. i. kulinaričnimi performansi, s pomočjo Ribogojnice Fonda pa bo v ospredje stopil tudi projekt Slovenska edinstvena doživetja z edinstvenimi avtentičnimi doživetji slovenskega turizma. Celotna predstavitev je sicer prvič zasnovana v skladu z novo komunikacijsko platformo in osveženo kreativno podobo Slovenijo čutim - na svoj način (I Feel Slovenia - My Way). Hkrati je STO lansirala tudi novo globalno digitalno kampanjo, ki bo na 16 tujih trgih in največjih digitalnih kanalih potekala pod enakim sloganom, torej My way.
Kot rečeno se v Berlinu predstavlja tudi Vipavska dolina in sicer skupaj z Novo Gorico. Predstavljajo se vsi produtkti naše regije, s poudarkom na gastronomiji, kulturi in športu. Prav povezovanje bližnjih destinacij je sicer pravi recept za uspešnost na trgu.
* Vir: STA Krog
* Naslovna fotografija: Nova Gorica Tourism