Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteDružba Fama iz Vipave, ki ima dva večja trgovska centra in 20 podeželskih marketov, je tudi leto 2018 zaključila z dobrimi poslovnimi rezultati. Prihodki so bili višji za dobrih osem odstotkov in so prvič presegli 20 milijonov evrov. Dobiček, ki ga bodo tudi letos namenili za investicije, je bil višji za skoraj 50 odstotkov.
Dobiček iz poslovanja je kljub vsemu še vedno nižji od povprečja v panogi. "Realizacijo smo povečali v obeh glavnih dejavnostih podjetja. Sektor maloprodaje je realizacijo povečal tudi na račun novih poslovnih enot, in sicer marketov na Humu v Goriških Brdih, v Vanganelu pri Kopru in v Obrovu v Brkinih. Odločitev za odprtje se je izkazala za pravilno, saj vsi trije marketi že poslujejo pozitivno," je za STA povedal solastnik in direktor trgovske družbe Fama Aleksander Lemut.
Na rast prihodkov v dejavnosti veleprodaje je vplivalo več dejavnikov, predvsem uspešna uvedba novih programov in zastopstev. Povečala se je lani tudi prodaja v okviru Združenja malih trgovcev Slovenije (ZMTS), in sicer za 27 odstotkov. Fama v letošnjem letu načrtuje za 2,1 odstotka višje prihodke in podoben poslovni izid kot lani. "To bo glede na visoko rast obveznosti in stroškov v letošnjem letu kar velik izziv," je še poudaril Lemut.
Družba v letošnjem letu ne načrtuje odprtja novih poslovalnic. Na njihovo odločitev je po navedbah Lemuta vplivalo tudi izrazito negativno poslovno okolje po nastopu nove vlade, glavni razlog pa so številne nove in nepotrebne birokratske zahteve.
Kljub temu je podjetje že uspelo prenoviti market v Bukovju. Vsa razpoložljiva finančna sredstva bo družba letos namenila za zamenjavo hladilne in zamrzovalne tehnike po večini svojih marketov, prenoviti pa nameravajo tudi market v Ajdovščini.
Fama Vipava ima trenutno 121 zaposlenih in je po prihodkih četrto največje podjetje v Vipavski dolini.
* Vir: STA