Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpretePred dobrimi šestimi leti se je na ajdovski Občini porodila zamisel o Tržnici okusov Vipavske doline. Zanimiva razvojna zamisel bo morda kmalu lahko postala realnost, saj je Občina že odkupila načrtovana zemljišča, do konca poletja po bo že izdelana programska naloga. A potrebno bo najti tudi več milijonov evrov za izgradnjo.
V včerajšnjih Primorskih novicah smo lahko zasledil zanimiv članek z naslovom Vipavska dolina v malem - atrakcija, vredna obiska. Avtorica, Alenka Tratnik, je malce bolj podrobno raziskala zamisel, ki na ajdovski Občini tli že vrsto let. Tržnica okusov Vipavske doline je domiselna ideja, ki naj bi gostom predstavila območje in ponudbo naše destinacije, v zadnjem času vse bolj uveljavljene v turističnem svetu. Poleg bogate in okusne ponudbe naj bi tržnica obiskovalce privabila tudi s svojim atraktivnim izgledom ter z lokacijo tik ob hitri cesti. Ajdovska občina je že pred časom odkupila zemljišče v bližini bencinskega servisa MOL, pripravila je tudi že izdelavo podobe s katero se predstavlja na investicijskih sejmih, kjer poskuša najti zainteresirane vlagatelje. Doslej je šlo v te namene nekaj več kot pol milijona evrov, zato je smotrno, da se zamisel razvija tudi naprej.
Tržnica okusov Vipavske doline
A še prej bo potrebno najti vire financiranja, saj je vrednost projekta ocenjena na več milijonov evrov. Na pomoč bi lahko priskočila tudi država, s svojim načrtom umeščanja logističnih centrov s področja lokalne samooskrbe. K ideji so bila povabljena tudi večja domača podjetja ter podjetja iz širše Vipavske doline. Programska naloga bo, po besedah Janeza Furlana, vodje oddelka za gospodarstvo in razvojne zadeve, izdelana do konca poletja, sledi projektiranje in iskanje projektanta, nato pa javni natečaj za zasnovo in gradnjo centra. Kompleks Tržnice okusov Vipavske doline naj bi vseboval prodajno - razstavne prostore za lokalne proizvajalce prehranskih pridelkov in izdelkov ter proizvajalce iz industrije in obrti. Obenem bi bilo moč v kompleksu tudi prenočiti, najti turistične informacije, obiskati gostinsko ponudbo, prostor pa naj bi se našel tudi za hladilnico za sezonsko sadje in zelenjavo, obrat za lokalne mlečne in suhomesnate izdelke in podobno.
Projektu je v veliki meri naklonjeno tudi domače gospodarsko okolje. Mnogi so prepričani, da bi s tem Vipavska dolina končno dobila prostor z enotno ponudbo, obenem pa bi se močno povečala prepoznavnost podjetij iz celotne regije. Skozi dolino se dnevno pelje ogromno število ljudi, ki bi jih takšen projekt lahko prepričal, da za nekaj časa zapustijo cesto in se prepustijo okusom in ostali ponudbi, ki jo zagotavlja naša destinacija. Kot rečeno, do realizacije ideje je še daleč, a koncept ima velik potencial, da že v bližnji prihodnosti postane pomembno novo stičišče Vipavske doline. Kot je v svojem komentarju dodala Alenka Tratnik, je sedanji čas ravno pravšnji, tudi zaradi slavospevov v svetovno priznanih kulinaričnih in turističnih vodnikih. V Vipavsko dolino se splača vlagati.
* Vir: Primorske novice
* Fotografije: Občina Ajdovščina