Več deset tisoč obiskovalcev znova videlo zmago Roka Turka in Blanke Kacin
Rally Vipavska dolina Leone je tudi v svoji 14. izvedbi dokazal, da se na domače občinstvo lahko vedno zanese. Znova se je ob cestah zbralo na tisoče ljudi, po besedah organizatorjev jih je bilo tokrat krepko čez 20 tisoč, videli pa so še eno zmago idrijske posadke Rok Turk-Blanka Kacin, za veselje v domačem klubu pa sta poskrbela Marko Grossi in Tara Berlot z drugim mestom.
Reli v Vipavski dolini je dobil branilec naslova državnega prvaka Rok Turk (Hyundai i20 rally2), skupaj s sovoznico Blanko Kacin. Po devetih hitrostnih preizkušnjah prve postaje državnega prvenstva je zmagal s 25. sekundami naskoka pred nekdanjima prvakoma Markom Grossijem ter Taro Berlot (Citroen C3). Branilec naslova je reli Vipavska dolina najbolje začel že v petek, ko je bil v Ajdovščini na sporedu superspecial po mestnih ulicah. V petek se je za najnevarnejšega tekmeca izkazal Grossi, tretji je bil Jan Medved (Hyundai i20 rally2).
Potem ko so bili dirkači v petek še precej skupaj, so bile v soboto razlike nekoliko večje. A vsaj med prvima dvema je dolgo časa potekala prva bitka na daljavo, saj je Turk imel nekaj časa le štiri ali šest sekund prednosti, po dopoldanskem delu tekmovanja pa 14. Kasneje je idrijski posadki uspelo malce povišati prednost in reli sta Rok Turk in Blanka Kacin nato rutinirano zaključila v svojo korist s 25. sekundami prednosti.
Oster je bil tudi boj za tretje mesto. V njem sta sodelovala mlada aduta Jan Medved in Mark Škulj, ki sta pred novo sezono sedla v nova, precej močnejša dirkalnika razreda rally2. Pred zaključnim dejanjem v Velikih Žabljah je bila razlika med njima tri sekunde v korist Medveda, toda Škulj je nato dosegel boljši čas in uspel najti desetinko prednosti pred Janom Medvedom. Slednji je vseeno lahko zadovoljen, saj je prikazal odlične vožnje in bil morda celo najprijetnejše presenečenje relija. Žal se je dirka slabo končala za domačo posadko Borut Bratina - Lucijan Vovk. Na hitrem odseku proti Erzelju sta bila prehitra in sledil je spektakularen izlet s ceste, ki pa se je klub obisku bolnišnice končal le z lažjimi poškodbami.
Na reliju je sodelovalo več kot sto posadk, od tega 57 iz Slovenije. Celotna tekmovalna dolžina relija je bila 87,9 km. Na zavitih cestah Vipavske doline je nastopilo tudi precej domačih posadk, ki so lahko bolj ali manj zadovoljne s svojimi dosežki. Videli smo tudi dve domači ženski posadki, Petri Marc Vouk in Rebeki Kobal po odličnem začetku ni uspelo priti do ciljne rampe, saj je njun Renault Clio prej odpovedal zaradi tehnične okvare. Sta se pa zato cilja v Ajdovščini prešerno razveselili Nina Bračko Colja in Lana Sutlović v malce novejšem Renaultu Clio. Janko Čebron in Marko Stopar sta v generalni razvrstitvi dosegla 18. mesto, Martin Štucin, ki je prvi podpisan pod organizacijo relija, pa je skupaj z Robertom Štokljom zasedel 25. mesto. V različnih kategorijah so se od domačih posadk stopnič razveselili Lan Fabjan in Rok Bratina v Yugo pokalu, Laura in Marjan Kobal ter Bojan Mihevc in Peter Semolič v konkurenci masters 2WD, Miran in Nana Fabjan med starodobnimi vozili, Hana Vihtelič med mladimi sovozniki, Aljaž Rovan, David Kavčič in Brina Fabčič v diviziji1a, Grega Kravos in Darko Vončina ter Alen Žerjan in Jani Grča v diviziji3.
Organizatorji relija, članice in člani kluba AK Ajdovščina Motorsport so še enkrat več dokazali, da znajo pripraviti dogodek tako kot je treba, skorajda brez organizacijskih težav, z veliko mero spoštovanja do narave ter s posluhom za tiste domačine, ki so morda na trenutke malce prikrajšani zaradi zaprtih cest po njihovih krajih. Jih pa že čez mesec dni čaka nova dirka, v Podnanosu se bodo kmalu srečali vozniki gorskohitrostnih dirk.