Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteLe še nekaj dni nas loči do novega dirkaškega spektakla v Vipavski dolini. Po eneoletnem premoru zaradi epidemije koronavirusa se vrača Rally Vipavska dolina, ki bo na sporedu v soboto, 26. junija. Tokrat žal brez superspeciala po ulicah Ajdovščine, zato pa z 79-imi tekmovalci na štartu. Med njimi tudi Martin Štucin, Rok Jerkič, Janko Čebron, Borut Bratina in drugi.
Sobota bo v Ajdovščini in Vipavi ponovno v znamenju bencinskih hlapov in hrumenja reli dirkalnikov. Na sporedu bo eden največjih športnih dogodkov na naših tleh, 10. WithU Rally Vipavska dolina. Organizator je že objavil štartno listo tekmovalcev in kot kaže bomo na domačih cestah spremljali zelo zanimiv reli, prijavljenih je 79 posadk.
Gledalci bodo lahko občudovali pet avtomobilov razreda R5, kar je sicer nekaj manj kot v prejšnih izvedbah, a žal so razmere v svetu pustile svoj pečat, po drugi strani pa konkurenca številnih relijev v sosednjih državah tudi ne gre ravno na roko ajdovskim organizatorjem. A nič za to. Zanimivo bo predvsem v boju za zmago. Rok Turk, zadnji zmagovalec ajdovskega relija, se bo tokrat znova predstavil v Hyundai-u i20R5, s Polom R5 pa v Ajdovščino prihaja Albert von Thurn und Taxis. Tisti, ki relija ne spremljate prav podrobno zanj verjetno še niste slišali, ali pa tudi ste. Gre namreč za nemšega aristokrata in hkrati miljarderja, ki svoj prosti čas namenja nastopom v reliju. Ali bo dovolj konkurenčen, da ogrozi Roka Turka, pa bomo še videli. Ford Fiesto R5 bo letos vozil Aleš Zrinski, zanimiv pa bo tudi nastop Rajk Žaklja, v malce starejšem, a še vedno atraktivnem Peugeotu 208 T16.
Albert von Thurn und Taxis
Tudi v nižjih razredih se obetajo izjemno zanimive vožnje in boji številnih izenačenih posadk. Slovensko reli prvenstvo morda res ne premore tistih najmočnejših in najdražjih avtomobilov, zato pa premore izjemno veliko talenta, srčnosti in strasti v malce šibkejše gnanih štirikolesnikih. Boji v teh razredih so vedno zanimivi, napeti, atraktivni, predvsem pa se ponavadi odločajo v zadnjih metrih dirkaške preizkušnje.
Navijači bodo lahko znova pozdravili alfo in omego vipavskega relija, Martina Štucina, ki bo domače ceste napadal v Renaultu Clio R3 Maxi. Tudi ostali domači tekmovalci so polno motivirani pred nastopom na domačih tleh, veseli tudi povratek Roka Jerkiča, ki ga v zadnjem času nismo spremljali na dirkah. Na cestah pa bomo znova videli tudi Boruta Bratino, tokrat v Ford Fiesti Rally4.
Celotno štartno listo relija po Vipavski dolini si lahko preberete na TEJ POVEZAVI.
* Naslovna fotografija: Rok Turk Facebook