V Novi Gorici končno slovenska zmaga in tudi ajdovske stopničke
Slovenski državni prvak Rok Turk (Hyundai i20 rally2) je zmagovalec relija Nova Gorica, pete postaje letošnjega državnega prvenstva. Turk je do zmage prišel po preobratu na zadnjih dveh hitrostnih preizkušnjah, ko je prehitel dotlej prvega Čeha Erica Caisa (Ford Fiesta R5). Dobro so se odrezali tudi ajdovski vozniki relija, član kluba Ajdovščina Motorsport, Marko Grossi, je bil skupno tretji, Martin Štucin pa petnajsti.
Prvi letošnji jesenski reli za državno prvenstvo je, kot to veleva tradicija, potekal v Novi Gorici in okolici. Obenem gre tudi za najdaljši reli v Sloveniji, tekmovalci so morali prevoziti kar 151 kilometrov. Prvi del relija je sestavljala petkova večerna kratka preizkušnja v središču Nove Gorice in sobotnih dodatnih osem hitrostnih preizkušenj, nedeljski del pa nato še zadnjih šest preizkušenj. Tudi letos se je na štartu zbrala pisana in močna zasedba, nekaj podobnega kot aprila na reliju v Vipavski dolini, le da je tokrat Rusa Gryazina zamenjal Avstrijec Wagner, znova pa sta bila med glavnimi kandidati za zmago Čeh Erik Cais in Slovenec Rok Turk. Prav ti trije vozniki so uprizorili zelo lep boj in vse do predzadnje etape je bilo težko napovedati zmagovalca. Dirka se je razpletla takoj po štartu štirinajstega "brzinca" Ravnica, ko sta dober kilometer po štartu, tako Wagner kot Cais, storila napako in zletela s ceste. Za Avstrijca je bilo dirke konec, Čeh pa je uspel nadaljevati, a izgubil skoraj dobljeno dirko. Priložnost za zmago se je tako ponudila Roku Turku, ki je moral le še varno odpeljati zadnjo preizkušnjo od Renč od Potoka pri Dornberku. Skupaj s sovoznico Blanko Kacin jima je to brez težav uspelo in končno sta se lahko razveselila zmage tudi v Novi Gorici. To je bila sicer prva slovenska zmaga na goriškem reliju. Za slovensko piko na i pa sta na stopničke, svojega Hyundaia I20 rally2, pripeljala še Marko Grossi in Tara Berlot, sicer člana kluba Ajdovščina Motorsport.
Podobno kot na vrhu je bilo razburljivo tudi v ostalih razredih. Zelo napeto je bilo v Diviziji 2, kjer je zmago slavil Jan Medved, ki je za dobri dve sekundi ugnal Nika Prunka. Tik pod stopničkami je končal Martin Štucin s sovoznikom Robertom Štokljem. Z malce manj konkurenčnim Renaultom Clio R3 Maxi sta fanta dosegla res dobre čase in z atraktivno vožnjo večkrat razveselila publiko. V isti kategoriji sta Mitja Bratina in Luka Kete, po težavah z avtomobilom, zasedla enajsto mesto.
Za ajdovske stopničke sta v Diviziji 1 poskrbela Aljaž Bratož in Rok Gomizelj, bila sta tretja in dokazala, da se znata še kako hitro peljati. Stopničke sta v Yugo pokalu, z drugim mestom, osvojila še Matija Potrata in Marko Nabergoj. Kot peta v Historic pokalu sta na cilj zapeljala tudi Miran Fabjan in Jordan Čuk, z legendarno Lancio Integrale. Do cilja pa je bolj ali manj uspešno prišlo še nekaj domačih voznikov in sovoznic, to pa zaradi tehničnih okvar ni uspelo Janku Čebronu, Gregi Kravosu, Reneju Černigoju, Eriku Curku in Aneju Lebanu.
Sezona relija v Sloveniji se bliža h koncu, ostala sta še dva, eden v Tolminu, drugi pa v Idriji. Še prej pa čaka mnoge dirkače tudi prva izvedba Gorsko hitrostne dirke Podnanos, ki bo potekala na Rebernicah, na 4,7 dolgi progi proti Razdrtemu. Več o dogodku najdete na tej povezavi.
Vse rezultate relija v Novi Gorici lahko preberete na tej povezavi.