Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteGlavna turistična sezona se je zaključila, za turistične delavce pa prihaja čas, ko se začnejo priprave na naslednjo. Znova so v ospredju razni sejmi, turistične borze in prireditve, kjer turistične destinacije predstavljajo svoje adute številnim obiskovalcem. Tudi Vipavska dolina seveda ni izjema.
Vipavska dolina se med 9. in 13. oktobrom predstavlja na Barcolani, ki je eden od najodmevnejših dogodkov v Trstu. Dogodek spremljajo tudi italijanski državni mediji, v nedeljo bo direkten prenos regate ter dogajanja na stojnicah. Vipavska dolina se letos še z nekaterimi slovenskimi destinacijami in podjetji predstavlja pod okriljem Slovenske turistične organizacije, ki obiskovalce vabi na posebna, butična doživetja. V soboto, 12. oktobra, bodo na slovenskem razstavnem prostoru podeljene glavne nagrade zmagovalcem regate »Go to Barcolana from Slovenia«. Največ obiskovalcev pričakujeJo v nedeljo, ko bo na sporedu mednarodna regata, ki velja za največjo regato na Jadranu.
Med 9. in 11. oktobrom v Riminiju poteka največja turistična borza v Italiji, TTG Travel Experience, kjer se seveda predstavlja tudi turistična destinacija Vipavska dolina. TTG Incontri je vodilni dogodek potovalne industrije v Italiji, hkrati pa eden pomembnejših mednarodnih B2B turističnih dogodkov v Evropi. Borza TTG Travel Experience Rimini raste iz leta v leto in je prava izbira za vsa podjetja, ki želijo svojo prisotnost na italijanskem trgu utrditi ali povečati. Italijanski trg je za Vipavsko dolino zanimiv tako zaradi bližine kot tudi zaradi svojih produktov. Italijani cenijo neokrnjeno naravo, kakovostno lokalno kulinariko ter raznolike možnosti za rekreacijo, predvsem pa radi poskusijo nekaj novega.
Vipavska dolina v Parizu
V francoski prestolnici pa je med 1. in 4. oktobrom 2019 potekala turistična borza IFTM Top Resa, ki združuje vse pomembne predstavnike turizma iz Pariza. Sejem ponuja različne programe za prosti čas, poslovne sestanke, organizacijo dogodkov... Vipavska dolina se je dogodka udeležila že drugo leto zapored in sicer v okviru predstavitve Slovenske turistične organizacije. Francozi Slovenijo zaznavajo kot destinacijo, odmaknjeno od množičnega turizma, primerno za raziskovalce in za avanturiste. Vipavsko dolino smo obiskovalcem predstavili kot avtentično destinacijo za preživljanje drugačnih počitnic.
* Vir in fotografije: TIC Ajdovščina