Beležimo številne razprodane kulturne dogodke, veliko povpraševanje po ponovitvah, zanimanje za turistične produkte. Ob načrtovanju projekta so si organizatorji zadali cilj, da bo naše okolje, vključno s ponudniki prenočitev, turističnih programov, gostinstva in drugih storitvenih dejavnosti, s projektom veliko pridobilo. Zdaj lahko rečejo, da se cilj uresničuje. Obisk turistov se je v obeh Goricah v primerjavi z lanskim letom povečal za 30%. Skladno s tem se povečuje tudi število nočitev, prav tako se povečanega obiska veselijo gostinci na obeh straneh meje.
Že zgolj sprehod po obeh mestih nam pokaže povečano prisotnost turistov v somestju. K temu so zagotovo prispevala skupna promocijska prizadevanja STO, Javnega zavoda GO! 2025, Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, obeh goriških občin in Promoturizma dežele Furlanije – Julijske krajine.
Mag. Mija Lorbek, direktorica Javnega zavoda GO! 2025, je izrazila zadovoljstvo nad obiskom kulturnih prireditev: "Program GO! 2025 navdušuje tudi turiste – beležimo 120.000 obiskovalcev na 508 dogodkih. Vstopnice umetniških vrhuncev so večinoma razprodane, množični dogodki pritegnejo v povprečju od 5.000 do 50.000 ljudi naenkrat, tudi številne strokovne konference polnijo kapacitete. Turisti so večinoma navdušeni. V enem vikendu ne morejo videti vsega, saj je ob vikendih dnevno tudi do 80 dogodkov in razstav skupne ponudbe brezmejnega območja EPK. Zavod GO! 2025 intenzivno gradi kulturni turizem tega območja skupaj s STO in strokovnjaki specializirane agencije za kulturni turizem Nea Culpa z: nastopi na turističnih sejmih in borzah, izdelavo brezplačnih promocijskih totemov EPK za turistične ponudnike in TIC-e, na katerih so sezonske programske zgibanke GO! Events in zemljevidi GO! Map. STO je Novo Gorico umestil v kulturno transverzalo SLOVENIJE, ki poteka od Nove Gorice kot EPK GO! 2025 do Ljubljane in Maribora. Poleg tega je Javni zavod GO! 2025 v sodelovanju z Neo Culpo pripravil poziv za brezplačno vključitev ponudnikov v svetovanje in vsebinsko podporo pri razvoju marketinških kampanj. Na poziv se je uspešno prijavilo 7 ponudnikov z 12 paketi, ki konkretno integrirajo kulturne vsebine v turistične ponudbe, ki jih STO promovira na več kot 20 mednarodnih trgih slovenskega turizma in digitalnih kanalih GO! 2025."
* Vir in fotografija: GO!2025