Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Nov korak za boljšo turistično ponudbo v Vipavski dolini

V Območni obrtno-podjetniški zbornici Ajdovščina ustanovljena nova sekcija za razvoj turizma. Turistični ponudniki iz občin Ajdovščina in Vipava so v letu, ko je bila Vipavska dolina deležna velike pozornosti v tujih medijih in se je zanimanje gostov že občutno povečalo, zaznali potrebo po hitrejšem in bolj usklajenem razvoju turistične ponudbe. Največjo priložnost vidijo v tesnejšem sodelovanju in oblikovanju povezanih turističnih produktov, zato so združili moči z Območno obrtno-podjetniško zbornico Ajdovščina in ustanovili novo sekcijo, namenjeno razvoju turistične ponudbe.

Vodilna svetovna popotniška medijska hiša Lonely Planet je letos spomladi marsikoga presenetila s prestižno uvrstitvijo Vipavske doline med deset najbolj zanimivih neodkritih turističnih destinacij v Evropi, ki jih je treba obiskati. Poznavalci trendov na področju turizma niso bili presenečeni, saj ima Vipavska dolina vse, kar danes išče sodoben popotnik: lepo, mirno in čisto pokrajino, odlično vinsko-kulinarično ponudbo in veliko priložnosti za aktivno preživljanje prostega časa. Vse te lepote in dobrote pa same po sebi niso dovolj, gostom jih je treba ponuditi v obliki privlačnih turističnih produktov in programov, ki popotniku omogočijo prijetno doživetje.

V sredo, 5. decembra, se je v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice Ajdovščina zbralo trideset najbolj prepoznavnih turističnih ponudnikov iz zgornje Vipavske doline. Vinarji, gostinci, turistične kmetije, ponudniki nastanitev in športnih aktivnosti, turistične agencije in društva, ponudniki prevozov  in drugih storitev so si bili edini, da lahko s skupnimi močmi pospešijo razvoj turistične ponudbe v Vipavski dolini. Velika vlaganja države v turistično promocijo Slovenije in tudi vlaganja domačih občin v promocijo turistične destinacije Vipavska dolina se lahko obrestujejo le, če goste v dolini pričakamo s pristno, sodobno zasnovano in kakovostno ponudbo. Udeleženci ustanovnega srečanja, med katerimi je bilo kar nekaj takih, ki so pred leti prvi zaorali v ledino in začeli postavljati temelje turistične ponudbe v Vipavski dolini, želijo turistično ponudbo razvijati na zdravih podjetniških temeljih in hkrati izkoristiti čim več priložnosti, ki jih prinaša povečano zanimanje za Vipavsko dolino. V živahni diskusiji so našteli veliko takih priložnosti, med drugim ureditev novih kolesarskih prog in drugih športnih zmogljivosti, povečanje ponudbe nastanitev, regulacijo rabe naravnih virov, predvsem pa sodelovanje med čim več ponudniki in oblikovanje skupnih, povezanih turističnih ponudb. Že januarja bo nova sekcija sprejela svoj program dela in končno obliko ter naziv te nove povezave znotraj zbornice.

Ni naključje, da so turistični ponudniki za svoj prostor delovanja izbrali Območno obrtno-podjetniško zbornico Ajdovščina. V lokalnem prostoru in tudi v krovni Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije ta organizacija slovi kot urejena, zelo aktivna in napredna. V zadnjem letu je nase opozorila tudi z ustanovitvijo Kluba mladih podjetnikov. Sekcija za razvoj turizma je pomembna novost tudi za zbornico, saj predstavlja prvo necehovsko, večstrokovno povezovanje z namenom razvoja neke gospodarske dejavnosti. V sekcijo bodo povabljeni tudi ponudniki turističnih produktov, ki se doslej niso vključevali v delo zbornice, kot so denimo kmetije, turistične agencije in ponudniki storitev na področju športa.

Lokalne Ajdovščina

#ajdovščina, #novice, #turizem

Kolofon