Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Anja Korenč: »Sem Anja, oblikovalka in ženska, ki pri svojih 32-ih letih v trgovini ne more kupiti flaše vina brez da pokaže osebno«

Projekt Bitchy Club, pri katerem je v ospredju vrednost blagovne znamke, se je začel nenamerno izrisovati v glavi mlade in perspektivne podjetnice Anje Korenč. Želela si je ustvariti produkt, ki bo ženske delal močnejše, jih spodbujal, navdihoval in povezoval. Kakšna je podjetniška pot od ideje do končnega cilja, pa si preberite v spodnjem članku.

BITCHY CLUB –  ROZA PLOČEVNIKA ZA ŽENSKE TRENUTKE

»Ker sem v zadnjih petih letih doživela marsikatero slabo izkušnjo, ki je bila takšna samo zaradi mojega spola in starosti,« pojasni svoje razloge za ustanovitev Bitchy Club-a. Šele ko je poiskala vrednost, ki naj jo blagovna znamka ponuja, je iskala produkt, ki bi predstavljal njeno vizijo, zato je pričela z raziskovanjem trga. Odločila se je za produkt iz prehrambene industrije, sektorja, iz katerega izhaja že iz časa študija, dela za druga živilska podjetja pod okriljem kreativne agnecije Fork, ki sta jo ustanovila skupaj s fantom Maticem, pa tudi iz projekta I Like Tofu.

»Vino sorte rosé z dodanimi mehurčki se mi je zdel idealen produkt, roza pločevinka pa idealen format zaradi vseh prednosti, ki jih prinaša.« S tem je ustvarila nekaj, kar bo ženske povezalo, jih naredilo močnejše in bilo namenjeno samo njim in njihovim trenutkom.«

SNOVANJE IDEJ

Bitchy Club je nastal iz odziva na družbene opazke po vnaprej zastavljenih korakih. »Izdelek je bil najprej nastavljen v moji glavi. Ko sem v fazi prednaročil s samo eno objavo na Instagramu organsko prodala okrog 100 pločevink, sem dobila prvo zeleno luč.

Svoje začetke opisuje kot dolgotrajne, saj je prav prva faza projekta  odločilna. »Embalaža ne sme biti tisti element, na kateri leži in teži celotna blagovna znamka – to je le zadnji delček v mozaiku razvoja. Nedvomno pa se mora skladati s celotno strategijo, vizijo in poslanstvom.« Raziskave trga, opravljanje intervjujev, pridobivanje potencialnih kupcev, so ji vzeli kar nekaj časa, saj lahko le na takšen način začneš na čimbolj pravilen način, še pove.

»Pri povpraševanju na trgu me ni zanimalo, ali piješ vino? Kakšno vino piješ? Zanimale so me nakupne navade, način življenja in doživljanja sveta. Morala sem ugotoviti, če bo vrednost, ki jo želim kupcem ponujati za njih res vrednost.«

NENEHNO JE POTREBNO SLEDITI POTREBAM POTROŠNIKA

Zaenkrat svoj produkt prodaja samo v Sloveniji, preko lastne spletne trgovine, njena želja pa je prodreti tudi v tujino. »Zaenkrat sem v fazi postavljanja strategije. Idej je ogromno, ostajam na trenutnem produktu, saj je najprej tega potrebno prodati in ga približati kupcem. Za naslednje produkte še ne delam planov, saj bom sproti videla, katerim potrebam potrošnikov bom želela sledili v prihodnosti

Bitchy club

BITCHY CLUB – PROJEKT Z OSEBNO NOTO

V poslovnem svetu se je in se še mora večkrat soočati z opazkami na račun svojega spola in starosti. Doživela je veliko neprijetnih izkušenj, ki jih največkrat ni znala razumeti. »Če ti med sestankom moški, ki bi lahko bil tvoj tata, cel čas mežika, in če si v sobi s samimi moškimi, človek pa daje roke vsem, le tebe zaobide namerno, hitro ugotoviš, da nekaj ni ok.« Rada opozori, da se nevšečnosti dogajajo tudi s strani žensk. Na koncu se dogaja to, da se borimo med sabo, še dodaja.

POMENLJIVE RDEČE USTNICE NA ROZA PODLAGI

Bitchy Club pločevinka je roza barve s kontrastno rdeče obarvanimi ustnicami. Rdeče ženske ustnice imajo skozi zgodovino velik pomen. »Že Kleopatra si je na ustnice nanašala rdečo šminko. Elizabeth Arden je že okrog leta 1912 sufražetkam, ki so protestirale za svoje volilne pravice mimo njenega salona na 5. Aveniji v New Yorku delila svoje rdeče šminke,« svojo odločitev, zakaj je na pločevinko umestila prav rdeče ustnice, pojasnjuje Anja. Rdeče ustnice so tako simbol moči in ženstvenosti, v kontrastu z roza barvo pa pločevinka nedvomno še dodatno stopi v oči in poskrbi, da ne ostane neopažena.

USPEH JE RELATIVEN

Poslovna pot je v današnjem konkurenčnem svetu vse prej kot lahka. Uspeh se ne rodi čez noč, veliko garanja je potrebnega, da se na samostojno podjetniško pot sploh podamo. Kot pove Anja: »Uspeh je relativna stvar, lahko se meri v denarju, a zame je uspeh v osebnem zadovoljstvu, že če zaslužiš za svojo plačo, si uspešen. Prevečkrat jemljemo uspeh nekega podjetnika kot nekaj samoumevnega, šele ko si enkrat sam služiš svoj denar, dobro veš, koliko moraš vložiti v svojo neto mesečno plačo,« še pojasni Anja.

VEČ SLEDILCEV – VEČJI USPEH?

Število sledilcev na socialnih omrežjih je marsikomu dandanes pokazatelj uspešnosti. Pa je temu res tako? »Beseda ''infulencer'' t. i. vplivnež je danes povezana s tistimi ljudmi, ki imajo 10 tisoč sledilcev in več,« predstavi svoj pogled Anja in doda, da je lahko nekdo preko Instagrama vpliven tudi z zgolj 300 sledilci, saj če so ti zvesti in redno kupujejo tvoj proizvod, je to veliko večji uspeh kot zgolj navidezni sledilci, od katerih nimaš razen večje številke sledilcev nič. »Menim, da bo trend ljudi z veliko sledilci kmalu izginil, saj je težko zadovoljevati potrebe in interese tako velikega števila ljudi, ljudje pa smo dandanes tako ali drugače nagnjeni k vedno novim t. i. hipnim zadovoljitvam

Bitchy Club

VSAK IMA MOŽNOSTI ZA USPEH – PA SO TE VSEM ENAKO DOSTOPNE?

Položaj ženske v družbi je kljub temu, da živimo v letu 2019, še vedno vprašljiv. Nižje plačilo za enako delo, manj možnosti za napredovanje zaradi nosečnosti in tiho sprejemanje ali celo odobravanje spolnega nadlegovanja, so le eni izmed tistih zaviralcev družbenega stanja, na katere s svojim projektom opozarja tudi Anja. »Sem ženska, ki prihaja iz Slovenije. Še vedno se imam za tisti majhen procent najbolj priviligiranega svetovnega prebivalstva. A kot moški iz New Yorka bi bila na tej lestvici skoraj najvišje.«

Položaj žensk v današnjem svetu ni rešljiv z danes na jutri, kar potrdi tudi podjetnica, ki je na račun tega doživela marsikatero opazko. »To je v naši genetiki. Moški je moral v pradavnini poskrbeti za nežnejši spol. Lovil je in varoval. To je še vedno del nas in naše družbe. Težava pa je, da razvit svet zahteva drugačno preživetje. Meni se ni potrebno boriti z mamutom, zato, da bom preživela. Pasti so drugačne in ženske jih nedvomno znamo reševati tudi same.« Spremembe pa se ne bodo zgodile pri nas, niti pri naših otrocih, ampak šele kasneje. Kot pojasnjuje v nadaljevanju: »Otroke moramo že danes začeti učiti, da smo si vsi enaki in vsi lahko postanemo tisto kar želimo, ne glede na spol in ne glede na raso. Le na takšen način se bo to preneslo na nadaljne generacije.«

Bitchy Club

SLEDITI MORAŠ SVOJIM CILJEM 

Ustanoviteljici mladega podjetja Impatient, ki je trgu ponudilo žensko rose vino z mehurčki pod blagovno znamko Bitchy Club, ambicioznosti ne manjka. Mladim podjetnikom in vsem, ki imate ideje za samostojno pot, pa svetuje: »Projekta, na katerem delaš, ne smeš vzeti kot svojega otroka, nekaj s čimer se stoprocentno poistovetiš in se bojiš spustiti z rok, ampak kot nekaj, kar se razvija, zahteva nadgradnje in nekega dne morda celo propade. Ne smemo si lagati. V današnjem poslovnem svetu je to realnost.«

Mlada podjetnica pogovor sklene s svojim motom, da se dokazuje zgolj še sebi. »Na druge se ne oziram več, ne zapravljam več energije za negativne komentarje in opazke. Svojim ciljem moraš slediti zato, da se dokazuješ sebi, da zrasteš, sicer se boš celo življenje dokazoval vsem ostalim in nikoli ne boš dovolj dober

 

* Fotografije: Anja Korenč ( osebni arhiv)

Članek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Lokalnih Ajdovščina

 

Tina Velikonja

#intervju, #gospodarstvo, #marketing

Kolofon