Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteRally Vipavska dolina v okolici Ajdovščine je postregel z uvodom v novo sezono državnega prvenstva. Zmaga je šla tudi tokrat v Idrijo, posadka Rok Turk in Blanka Kacin (Hyundai i20 R5), je po desetih hitrostnih preizkušnjah tekmece ugnala za več kot minuto in pol. Odlično sta se odrezala tudi Borut Bratina in Martin Štucin. Reli je ob ceste znova privabil več deset tisoč obiskovalcev.
Nekoč je na cestah v okolici Ajdovščine potekal znameniti Rally Saturnus, ki je imel slogan »Nas je vedno največ« in nekaj podobnega lahko rečemo tudi za Rally Vipavska dolina. Ajdovščina je bila znova dva dni v središču pozornosti, saj se je po prvih ocenah ob cestah zbralo več kot 30.000 reli navdušencev. Prava mala Planica torej. Predvsem Velike Žablje so znova »pokale po šivih« in potrdile primat najbolj motošportne vasice v državi. Parkirani avtomobili ob cesti so segali vse do Dobravelj in Malih Žabelj. Zato »kapo dol« organizatorjem - društvu Ajdovščina Motoršport ter številnim prostovoljcem, ki znajo odlično izpeljati dogodek in v naše kraje privabiti največjo množico ljudi.
Fotografija: Race Report
Reli se je tradicionalno pričel s petkovim Super specialom po ajdovskih ulicah. Ta je pripadel Idrijčanu Aleksu Humarju, ki je za tri sekunde ugnal kasnejšega zmagovalca relija. Sobota je prinesla devet »pravih« hitrostnih preizkušenj in predvsem precej pogledovanja v nebo. Vremenske razmere so se spreminjale iz minuto v minuto, tako so nekateri tekmovalci v isti etapi vozili po suhem, drugi pa v močnem dežju. Jutranji uvod na Predmejo je pripadel Roku Turku in kmalu je bilo jasno, da bo Humar težko sledil tempu aktualnega državnega prvaka. A reli je zelo nepredvidljiv šport in ena predrta pnevmatika je bila dovolj, da sta se Idrijčana znova zamenjala v vodstvu. Pred pričetkom popoldanskega dela relija je bil v vodstvu Humar, a z le dobro sekundo prednosti. Obetal se je torej hud boj za zmago,ki pa se je kmalu končal, saj je vodilni Humar storil napako in parkiral svojo poškodovano Škodo Fabio R5 ob cesti. Nadaljevanje je bilo za Turka precej rutinsko in brez večjih težav, ostali tekmeci pa so bili tokrat preprosto prepočasni, da bi ogrozili drugo zaporedno slavje Idrijčana v Ajdovščini. Še najbolj se mu je približal Italijan Claudio de Cecco v enakem avtomobilu, torej Hyundaiu i20 R5. Tretji je bil Madžar Janos Puskadi (Škoda Fabia R5), ki je zaostal že več kot tri minute.
Fotografija: Race Report
Domače navijače sta najbolj navdušila Borut Bratina (Peugeot 208 R2) in Martin Štucin (Renault Clio R3 Maxi), ki sta s šestim in osmim mestom v skupnem seštevku dokazala, da spadata med najboljše slovenske mojstre relija. Pred njiju sta se uvrstila le tokrat odlična Tim Novak (Opel Adam) in Jernej Fakin (Peugeot 208 R2). Štucin je tako poleg zadovoljstva ob organizaciji relija dosegel tudi lep športni uspeh ter zaokrožil popoln reli vikend. Gledalci so lahko znova uživali v drzni vožnji Roka Jerkiča, pohvale pa gredo še Mitji Bratina, Tinetu Korenu in vsem ostalim domačim voznikom in sovoznikom, ki so dokazali svoj talent in pravo reli energijo.
REZULTATI RALLY-JA VIPAVSKA DOLINA 2019
Do cilja je uspelo pripeljati 77. posadkam, 24 pa je bilo takih, ki so bile primorane predčasno končati reli. Na srečo nobena nesreča ni povzročila večjih težav, tako da je dogodek uspel tudi s tovrstnega vidika. V tej sezoni za točke slovenskega državnega prvenstva šteje skupno sedem dirk, naslednja preizkušnja pa bo konec maja reli Velenje.
9. Rally Vipavska dolina je tako po streho, verjetno najuspešnejši in najboljši doslej, zato ob koncu le še enkrat čestitke organizatorjem in na svidenje v letu 2020.
Fotografija: Race Report
* Naslovna fotografija: Uroš Modlic
* Ostale fotografije: Matic Soban Facebook & Race Report