Lokalne Ajdovščina

oglaševanje menu

Zmaj Tee Curk Sorta bruha ogenj tudi v Londonu

V britanski prestolnici je v teh dneh potekala ena od večjih svetovnih turističnih borz WTM London. Na njej se je seveda predstavila tudi Vipavska dolina, precej pozornosti pa je požela tudi izvrstna skulptura zmaja, plod domače kiparke Tee Curk Sorta. Zmaj je bil osrednji element predstavitve Ljubljane, Ljubljanskega gradu in kulture slovenske prestolnice.

Aprila meseca smo na naših straneh poročali o Zmaju vseh zmajev, razstavi, ki je potekala na Ljubljanskem gradu in ki je v ospredje postavila zgodovino zmajev, kakšne predstave imajo o zmajih na različnih koncih sveta in njihovo izročilo. Eden izmed osrednjih eksponatov razstave na Ljubljanskem gradu je bila skulptura Ljubljanskega zmaja, ki ga je ajdovska kiparka Tea Curk Sorta ustvarila iz 2150 metrov aluminijaste žice.

No, sodelovanje Ljubljane in ajdovske ustvarjalke pa se ni končalo le pri tem. Slovenija se je na turistični borzi WTM London britanskim in globalnim medijem predstavila kot privlačna kulturna destinacija. Prav v ta namen pa je Tea Curk Sorta ustvarila novo podobo zmaja iz aluminjaste žice, po naročilu ljubljanske turistične organizacije. Zmaj je bil torej osrednja ljubljanska atrakcija pri predstavitvi slovenske prestolnice ter kulture znotraj nje. Obenem pa seveda izvrstna predstavitev mlade in kreativne slovenske kiparke.

Slovensko turistično gospodarstvo se je sicer v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) med 5. in 7. novembrom že tradicionalno predstavilo na globalni turistični borzi WTM London z osrednjo dvoletno tematiko kulturnega turizma. Trg Velike Britanije predstavlja enega najbolj pomembnih strateških trgov slovenskega turizma, kar dokazuje tudi rekordno število slovenskih partnerjev, kar 36 podjetij in inštitucij se letos udeležuje dogodka. Med slovenskimi predstavitvami najdemo seveda tudi Vipavsko dolino, ki sta jo je zastopala Janja Lazar iz ajdovske Občine ter Jani Peljhan, predstavnik turistične agencije Wajdušna.

Glavni partner slovenske predstavitve je bil Ljubljanski grad, ki s povezovanjem bogate kulturne dediščine in privlačnih turističnih produktov uspešno nagovarja sodobnega turista, ki išče pristna kulturna doživetja. Pričakovanja britanskih turistov so vse večja, iščejo nove destinacije, cenijo avtentičnost, povezavo z lokalnimi ponudniki, od aktivnega oddiha pa do kulinarike. V Sloveniji iščejo predvsem avtentično turistično ponudbo ter personalizirana in edinstvena doživetja. Z britanskega trga beležimo pozitivni trend prihodov in prenočitev. Od januarja do vključno avgusta smo v Sloveniji zabeležili za 27 odstotkov več britanskih gostov kot v enakem obdobju lani. Lani so britanski turisti pri nas ustvarili blizu 370.000 prenočitev.

Verjamemo, da bo britanskih turistov v letu 2019 še več, malce pa bo k temu pripomorel tudi zmaj izpod rok ajdovske ustvarjalke.

Lokalne Ajdovščina

#ajdovščina, #turizem, #kultura

Kolofon